ik zie niet in waarom dit niet zo moeten lukken, gewoon motor vervangen en eventueel verstevigen best
Rijbewijs, inschrijvingsbewijs en verzekering moet zoiezo veranderd worden dan
Rijbewijs, inschrijvingsbewijs en verzekering moet zoiezo veranderd worden dan
ligt eraan, als hij uit belgie komt moet het niet gekeurd worden.
Motors en brommer en al worden hier niet gekeurd, enkel auto's.
Dit soort vragen stel je beter op daxforums daar kunnen ze het je perfect zeggen.
Ik zelf rij ook met een motodax (Honda st70)
Er is wel een verschil of je in België woont of in Nederland mss kan je daar al eens mee beginnen omdat te vermelden...?
Wat je al moet doen in belgië dan...
Motokader met papieren (GVA + inschrijvingsbewijs via verzekering)
Rijbewijs hoeft niet als je al 2 jaar met de auto rijd en je niet meer dan 125cc gaat steken (vb. Lifan 150 of RS150 enz..)
Als je een originele Honda Kader hebt en die nog niet is ingevoerd en ingeschreven dan heb je een ander probleem want moet je een hele rompslomp doen om het geregeld te krijgen. Of je moet hem in Duitsland of dergelijke laten keuren en ben je zo 750eur kwijt voor je het weet!
Als je slim bent zoek je via google een forum op van dax'en en daar vind je genoeg info. Ik denk niet dat ik hier een linkje mag plaatsen aangezien dat spam is!