dax van 50cc naar 125cc ??

Advertisement - register to remove this

ik zie niet in waarom dit niet zo moeten lukken, gewoon motor vervangen en eventueel verstevigen best

ok sorry ik heb er niet alles bij gezet stom van me 8P
ja dat wetik maar ik bedoel dan ook papieren kunnen aanvragen voor een 125 cc en wat zou ik allemaal moeten doen om ervoor te zorgen dat ik mag rijden met 125 cc
 
'k Denk dat je best eens naar de dealer gaat.
'k weet niet hoe het zit met het verschil in kader, zijn ze hetzelfde, is de 125-kader sterker ?

Best even aan de dealer vragen, want het kan goed zijn dat je kader niet kan worden ingeschreven als 125cc, vanwege dat het kadernummer uit 't fabriek komt als een 50cc.

Maar ben hier niet zeker van...
 
Dit soort vragen stel je beter op daxforums daar kunnen ze het je perfect zeggen.
Ik zelf rij ook met een motodax (Honda st70)

Er is wel een verschil of je in België woont of in Nederland mss kan je daar al eens mee beginnen omdat te vermelden...?

Wat je al moet doen in belgië dan...

Motokader met papieren (GVA + inschrijvingsbewijs via verzekering)
Rijbewijs hoeft niet als je al 2 jaar met de auto rijd en je niet meer dan 125cc gaat steken (vb. Lifan 150 of RS150 enz..)
Als je een originele Honda Kader hebt en die nog niet is ingevoerd en ingeschreven dan heb je een ander probleem want moet je een hele rompslomp doen om het geregeld te krijgen. Of je moet hem in Duitsland of dergelijke laten keuren en ben je zo 750eur kwijt voor je het weet!

Als je slim bent zoek je via google een forum op van dax'en en daar vind je genoeg info. Ik denk niet dat ik hier een linkje mag plaatsen aangezien dat spam is!
 
Dit soort vragen stel je beter op daxforums daar kunnen ze het je perfect zeggen.
Ik zelf rij ook met een motodax (Honda st70)

Er is wel een verschil of je in België woont of in Nederland mss kan je daar al eens mee beginnen omdat te vermelden...?

Wat je al moet doen in belgië dan...

Motokader met papieren (GVA + inschrijvingsbewijs via verzekering)
Rijbewijs hoeft niet als je al 2 jaar met de auto rijd en je niet meer dan 125cc gaat steken (vb. Lifan 150 of RS150 enz..)
Als je een originele Honda Kader hebt en die nog niet is ingevoerd en ingeschreven dan heb je een ander probleem want moet je een hele rompslomp doen om het geregeld te krijgen. Of je moet hem in Duitsland of dergelijke laten keuren en ben je zo 750eur kwijt voor je het weet!

Als je slim bent zoek je via google een forum op van dax'en en daar vind je genoeg info. Ik denk niet dat ik hier een linkje mag plaatsen aangezien dat spam is!


je kan wel een PM sturen he
 
dit kan, enkel door een nieuw of 2dehands 125cc kader te kopen.
met veel miserie kan je je 50cc kader laten herkeuren in duitsland via via ,en dit kost meer dan 600€. terwijl een 125cc kader nieuw en 2dehands rond de 400€ kost.
qua stevigheid etc zijn deze kaders hetzelfde. met uw 50cc kader kan je onmogelijk gewoon nieuwe papierkes aanvragen.

mvg
 
Back
Top