This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Danny's Phantom

jaja danny:W, nu hoor je bij de HD club.

Ben benieuwd en je weet alwel van mijn plannen dus. Dat gaat volgend jaar wel leuk worden.

Ok, ik ben net terug van het banken

Eerst wil ik even kwijt dat het echt een klote plek was die dachten alles te weten :X, en constant riepen dat mijn frame krom was.
Ik begon me er gewoon aan te irriteren!

Maargoed, het banken daar kwam ik voor. Ik moest zelf de bank op, omdat ze mijn scooter niet aandurfde:S, ik had daar geen problemen en ging zelf maar de bank op met me scooter

de 1ste run was met sproeier 160, stotteren als een gek aan het begin, eenmaal door het stotteren heen getrokken kwam er 19,1 pk uit rollen..
Mengsel was 1:9 meen ik, maar dat weet ik niet zeker

de 2e run had ik wat gezeik met de vacuum van het karttankje, die sprong er op magische wijze iedere keer af, maar toch nog 1 goede run kunnen trekken.. Sproeier 148, nog steeds stotteren mengsel 1:12,5 nog steeds te rijk.. Temperetuur was 42 graden..

Daarna nog een 3e run gemaakt, nog steeds sproeier 148 maar dan met een temperatuur van 48 graden en toen kwam er een score van 20,1 pk uitrollen, opzich niet slecht voor een onafgestelde scooter.. Het mengsel was nog steeds ongeveer 1:12,5..

Ik wou eigenlijk nog een run maken, maar mijn benzine was op 8P, ik vond het wel goed zo met de grafiek die ik had weggezet

Ik zeg wel even duidelijk dat ik ging banken om zeker te weten dat mijn mengsel goed stond, en niet voor de pk's oid, ik vind het natuurlijk wel leuk dat ik nu al 20+ pk heb*D
De grafiek komt zo snel mogelijk online als ik hem kan scannen of een foto ervan kan maken.

Wow, flinke investering van hun dan Wat een bullshit dat ze btw zeggen dat ze niet durven oid, Wel gaaf danny! Nu nog prof. laten spuiten he

prof spuiten komt pas als mijn bewerkte kappen zet helemaal klaar is, daar komt naar stein een update van , ik kan je al beloven dat het een goed vet idee is *D

prof spuiten komt pas als mijn bewerkte kappen zet helemaal klaar is, daar komt naar stein een update van , ik kan je al beloven dat het een goed vet idee is *D

hahahaha als ik een beetje mee werk

Nee ding word behoorlijk verbouw idd aangezien ik een enkel plan van Danny al gezien heb..

Mja 20 pk voor onafgestelde scoot is niet beroerd om te openen, succes ermee kerel spreek je ooooi :*

AARDBEI :W

nette score voor een benzineloze scooter :*.. beter keer dagje fatsoenlijk banken/afstellen bij mensen met verstand !

suc6 en zie je volgende week

hey danny

mooi dat die 7t er onder ligt man! ziet er wel nice uit allemaal...ben benieuwd op stein :vetheid:

spreek je dan wel!

ps: vergeet je luchtfilter niet he :emo:

zorg volgende keer voor meer benzine en neem je tijd voor het afstellen man vooral met banken dan kun je zeker 21 + halen

suc6

Ja, die mensen bij bressers hadden niet zoveel tijd.
Dus ging ik eigenlijk alleen maar voor het mengsel af te stellen, maarja bij sproeier 148 kon ik ophoude omdat me benzine op was 8P

Zo, ik ben weer eens aan de polyester gegaan, naar 2,5 uur schuren was het al aardig strak:

[IR]http://i105.photobucket.com/albums/m204/Ghandum/DSC03051.jpg[/IR]

[IR]http://i105.photobucket.com/albums/m204/Ghandum/DSC03054.jpg[/IR]

Ik heb net even een laagje verf erover heen gespoten, en er zitten alleen nog wat putjes etc, die worden geplamuurd en daarna nog een keer schuren, en dan is de achterkap ver klaar:W

Ohjah, hier ook nog de grafiek van toen ik ging banken :*

[IR]http://i105.photobucket.com/albums/m204/Ghandum/DSC03055.jpg[/IR]

ooi