Dance nummers...

Net iets te laat, nummer wat nu op is heb ik wel...zeer chill :).

Zal het wel is ff nakijken, de titel.

EDIt: Tim, ik heb gewoon ff ID&T gemaild 8P met de vraag hoe dat nummer nou eigenlijk heet, misschien willen ze dat dan wel dorogeven. Ben benieuwd, wil het nummer tog wel is horen :D

Last edited:
Originally posted by Holden
ow dat is wel een goed argument he, want mensen kunnen geen filenames veranderen tegenwoordig he :|

neem nou maar gewoon van mij aan dat dit de enige versies zijn die van Saltwater bestaan, jouw mix is dus 1 van deze mixen, maar dan hebben ze de naam veranderd.

hehe, Mp3 dewd noemen we dat :)

Originally posted by Ray B
hehe, Mp3 dewd noemen we dat :)

hehe precies, zo'n ventje die nooit betaalt voor zijn muziek, en het dus ook niet boeiend vind wie de precieze remixer is, of op welk label het allemaal gereleased wordt...willekeur noemen ze dat ook wel eens :)

hehe precies, zo'n ventje die nooit betaalt voor zijn muziek, en het dus ook niet boeiend vind wie de precieze remixer is, of op welk label het allemaal gereleased wordt...willekeur noemen ze dat ook wel eens :)

boeiend... 8P

Sodeju, jij bent dus TEGEN mp3's downloaden en je vindt het heel erg dat mensen dat doen?

Originally posted by Ruudt
Sodeju, jij bent dus TEGEN mp3's downloaden en je vindt het heel erg dat mensen dat doen?

Ik vind het idd dom als mensen alleen maar mp3's downloaden, en geen enkele cd of plaat kopen, en vervolgens stoer gaan doen omdat zij het denken te weten, als je het niet weet, geet niets, ik wil het best opzoeken, maar ga niet dom lopen doen omdat je mp3 anders heet (trance mix...hahaha kom op zeg). En ondertussen maar klagen dat de kaartjes zo duur worden voor feesten, en tegelijkertijd even 4 cd's binnenhalen...gek he?!

Ik download zelf ook mp3's, alleen maar livesets, die luister ik, daar zoek ik de goede nummers uit die ik gaaf vind, en vervolgens koop ik die op plaat.

Originally posted by SoulDarkness
Tis de Tomski vs DC mix!... en holden.. ga nou niet ff patser doen nu!

Nou nu weet je hoe het nummer echt heet, en dan ga je zo reageren? Voor hetzelfde geld wist je nou nog niet beter dan dat het een 'trance mix' was...

Originally posted by Wiris
Kerel... wat loop jij te zeiken zeg :|
Doe is ff niet zo moeilijk... waar gaat het nou verder over :)

over jou! :Z

heb je al nieuwe trance mixen gedownload grote jongen?

download.jpg

Ik ga dus echt niet alle nrs die ik goed vind op vinyl kopen. Vaak is het niet (meer) verkrijgbaar, komt het niet op vinyl uit, weetik dat het toch nooit zal draaien en het belangrijkste, ik heb er niet het geld voor.

Ik download me ook ziek, om de bovenstaande redenen......:)

Back