Dance nummers...

alle nummers van hardstyle god downloaden.
beuken echt goed door, maar wie is die gozer eigenlijk.
zal vast wel iemand anders zijn.
weet any1 dit?
zijn echt hele goeie nummers :W

Hardnation - Humanoid (Gary D Hardbass Mix) is zeer vetjes, en ik ben nog op zoek naar David Guetta - We could be heros, die is ook niet verkeerd :)

Ik zoek een nummertje met de sample van the Sunclub - Fiesta alleen dan zingen ze ook door dat nummer heen..

Een beetje een blij breezernummertje maar misschien heeft iemand een idee?? Onder fiesta remix enz heb ik al gezocht maar kon het niet vinden..

Originally posted by -[inferno]-
alle nummers van hardstyle god downloaden.
beuken echt goed door, maar wie is die gozer eigenlijk.
zal vast wel iemand anders zijn.
weet any1 dit?
zijn echt hele goeie nummers :W

Is een doed die thuis op zun pc die nr-tjes produceert, gewoon amateur producer dus....en dat doet hij nog geeneens zo slecht ook! :)

Originally posted by dixi4ever
Ik zoek een nummertje met de sample van the Sunclub - Fiesta alleen dan zingen ze ook door dat nummer heen..

Een beetje een blij breezernummertje maar misschien heeft iemand een idee?? Onder fiesta remix enz heb ik al gezocht maar kon het niet vinden..

remember - summerlove

Originally posted by Tim
Ik hoorde net een nummertje op id & t radio, en dat is echt een supervette deuntje, en dan met een beetje duits accent loopt er een gast door heen te blaten over satisfaction... iemand een id?
dies ubervet idd :W
Benny Benassi - Satisfaction

(tijdelijk) hier downloadable (de vette versie, er zijn nl. heel veel verschillende remixes):

http://home.iae.nl/users/geerards/forum/bla/Benny Benassi - Satisfaction.mp3

(rechtermuisknop > doel opslaan als)

:)

oke, nu ik weer een vraagje :P

Nummer laatste weken vaak op ID-T radio, gaat als volgt:

Leuk deuntje met een robotstem die er heen loopt te praten van:

..Hold the Beat...
...Leaving..
....Hardcore...

Iemand bekend, artiest/titel/mix ?

Back