This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Dance nummers...

01-rank_1-airwave_(breathing)_2003_(dg_project_edit)-dgn.mp3 ==> Woei remake van Rank 1 - Airwave...vind ik vrij goed nummer...

01-flutlicht-the_fall_(original_mix)-eom.mp3==> dit blijf ik ook altijd nog zwaaaar relax nummer vinden

Originally posted by Ruudt
idd 8P

Scooter = Gaar
Ik vind het nog zo slecht niet hoor Vindt de sample cool van dat liedje, bestaat nu denks een HC-mix van?!?
Natuurlijk zijn niet alle scooterliedjes goed eh

Originally posted by Ray B
iemand enig idee hoe het nummer heet dat ze in het spotje draaien van ID&T radio op de radio over 30 april, thorbeckeplein/Rembrandts ??

Oke, ben er volgens mij achter:

Marco V - C:\Del*.mp3

Vage titel, iemand die dit kan bevestigen, misschien uit standpunt van Marco V (protest tegen mp3 ofzow:S) ??

verder kan ik hem nog nergens vinden :S

Marco Verkuylen is idd tegen het downloaden van mp3, evenals trance grootheid M.I.K.E, de titel is een statement. Dance artiesten hebben wel veel last van mp3 downloads omdat zij geen (miljoenen)contracten hebben bij een platenmaatschappij (op de ID&T stal na, 3x raden waarom Marco V, Dana enz. op bijna elk ID&T event staat). Het zijn geen aso grootverdieners en missen dus wel dagelijks brood door mp3 downloads. Het is geen grote ramp want de top kan nog wel goed rondkomen, maar een bestaan alleen als dj of producer is vaak niet genoeg om de maandelijkse lasten te betalen.

Originally posted by Tw0t0nE
01-rank_1-airwave_(breathing)_2003_(dg_project_edit)-dgn.mp3 ==> Woei remake van Rank 1 - Airwave...vind ik vrij goed nummer...

zonde van de vocals, les 1 in een 'klassieker' verneuken, gooi er vocals in.

de meeste dance nummers worden er niet beter op met vocals, denk aan een ligaya die zo gaar als de tering is met vocals, 4 strings - into the night ook zonde, hij was ooit goed.

Ligaya moet je ook niet met vocals luisteren maar in de Hiver and Hammer remix
Zelfde geld voor into the night, zijn hele goeie remixen van.

Dat verhaal van Marco V is duidelijk, dus de titel klopt wel?
Jammer dat ik hem nog nergens kan vinden op internet....

Dat zeg ik, Into the night was ooit goed zonder vocals, die Hiver & Hammer remix van ligaya is ook wel aardig maar haalt het niet bij de meeste hiver & hammer projecten. Erg onder de indruk ben ik er niet van. Achteraf gezien was Ligaya voor mij een waste of money.

En die Marco V plaat is gewoon te luisteren op http://www.only-djs.com/ volledig legaal, geen super kwaliteit maar daar moet je wat verder zoeken, het geeft je iig een idee van hoe het nummer gaat.

Marco V - C del.mp3

Is idd protest tegen mp3 verspreiding enzo op internet. Kijk maar eens op zijn site. Ik heb m in 192kbps versie en hij is heel strak.

Originally posted by DME3
Ik vind het nog zo slecht niet hoor Vindt de sample cool van dat liedje, bestaat nu denks een HC-mix van?!?
Natuurlijk zijn niet alle scooterliedjes goed eh

dat sampltje zit ook in een nummer van tiesto..of iig ISOS

Ik hoorde net een nummertje op id & t radio, en dat is echt een supervette deuntje, en dan met een beetje duits accent loopt er een gast door heen te blaten over satisfaction... iemand een id?

weet iemand hoe dit nr heet? Je hoort eerst zo'n soort van vocal van queen aan het begin en dan gelijk daarachter een hele relaxte beat/bass zonder die vocal, je hoorde em ook @ shockers commercial! Iemand? vond em wel vet klinken!

Queen vs. Vanguard - Flash

deze zijn nog steeds goed
Flamman & Abraxas - Used & abused
Marshall Masters- I Like it Loud
Dune - Hardcore Vibes
The Beholder & Balistic - Decibel Anthem
Umek - Gatex
Geal - Loosing my feeling(eigelijk van dana)