Dance nummers...

Originally posted by Repsac
Kijk hier heb ik nou wat aan :W
Ik had een track van Twisted Anger van Dieselboy en dat soort spul is PRECIES wat ik zoek hell yea !
Twisted anger - My Time
Dillinja - 30hz
:W

Originally posted by Holden
als niemand meer voor muziek zou betalen hadden we geen muziek, iemand als Laurent Veronnez (Airwave, Green martian ed, trance grootheid) kondigt zelfs aan aan te zullen stoppen omdat hij te weinig geld meer krijgt door dat downloaden, lightning records (bonzai) is al op de fles gegaan. Echt zonde :'(

In mijn geval... als ik niets downloade kocht ik ook geen cds :)

Kan iemand mij vertellen hoe dat nummer heet uit die Peugeot 206 reclame? (Van die Pakistaan ofzo die zn eigen 206 in elkaar timmert)

Originally posted by Boeie
Twisted anger - My Time
Dillinja - 30hz
:W

Twisted anger - Mutate Remix
Twisted anger - Feel da Vibe
Twisted anger - Desert

Zijn van het Twisted Anger - Mothership LP :)

Dillinja -
Cybotron - all aboard
Dillinja - Fluid
Dillinja - Growler (klassieker)
Dillinja - Nasy Wayz
Dillinja - Silver Blade
Splash - Babylon (dillinja remix)
Dillinja - Muthafucka
Dillinja - Two Techniques (heheheh deze heerst)

List goes on and on and on ....................... :W

*schop*

Hier is een zeer chille, goede progressive track te downloaden. Deze jongen is zeer hard op weg om zulk soort tracks te releasen en hij zou niet misstaan bij labels als Black Hole of Silver Planet. Jammer dat hij nog niet genoeg tracks als deze af heeft om een demo cd te vullen (vind hij). Laat weten wat je ervan vind.

ps: kom niet aan met: "het beuQt niet", en luister de hele track gewoon af, want hij blijft boeiend :W

Rude Awakening live @ Nature One 09-04-2002, ik denk dat veel em al kennen, zo niet, lekker setje, industrial techno/hardcore. Jammer dat ie maar een uur duurt.

edit: meer een setje wat qua platenkeus goed is, het mixen ben ik niet echt te spreken over. Ik weet dat Promo beter kan.

Hoi mensen,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een hardstyle nummer het wordt best vaak gedraaidt in discotheken... het is een hardstyle nummer en dan zingt een jongen.. one pussy saver .. one pussy saver.. save that pussy .. en dan komen die melodie's...

Hebben jullie meschien enig idee welk lied ik bedoel ik hoor het hopelijk wel.
Alvast bedankt!

Greetz Bart

Back