This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Dance nummers...

X-Filter feat. DJ HS - Come On :W
Toneking - Pneu

(niet zeiken als ze al ooit genoemd zijn, geen zin om 36 pagina's door te bladeren 8P)

euh.. jah zo wordt meestal gemixed he:S Elke DJ mixed (bekende) platen aan elkaar. Maare iemand nog geluisterd of zow???

Heeft er iemand een id van wie die danceremix van het nummer by the way van the red hot chili peppers is en hoe die heet??

Alvast bedankt

Originally posted by aqid
euh.. jah zo wordt meestal gemixed he:S Elke DJ mixed (bekende) platen aan elkaar. Maare iemand nog geluisterd of zow???
Achja wel leuk maar, met comp gemixt of van vinyl? Platen tijdens de set gekozen? In 1 keer gemixt of paar keer overgedaan? Dat maakt het verschil met een Dj en een ammateur. (niet slecht bedoelt hoor )

vinyl, platen van te voren uitgekozen. en in 1 X gemixed, t was niet egt geweldig maar ik ben ook geen DJ of zow, t was van iemand anders en ik draai er heel af en toe op, en toen d8 ik, laat k us wat opnemen

Originally posted by $peedfreak
je meot gewoon de hardhouse 4 album gaan halen gewoon waanzinnig

Bedoel je Harder Mach 4??

Ik vind btw die albums nooit echt veel aan, kheb 9 van de 10 keer die nr's al die derop staan! Blaim it on Soulseek! 8P