Originally posted by pablo_de_racer
Ja iedereen is natuurlijk wel een beetje commercieël, maar gigi (ik was laatst bij zijn optreden was echt zo kikke) doet het echt puur alleen voor de muziek. Kwam hij aan op een step dat was echt gaaf, net als in de clip van hem. En hij keihard zingen enzo. maar jammer dat ie weer snel weg ging, hij ging ook weg door het publiek en iedereen kon hem aan raken enzo. Vriendinnetje van me heeft zijn handtekening op een poster die boven haar bed hangt...
:W
Ja iedereen is natuurlijk wel een beetje commercieël, maar gigi (ik was laatst bij zijn optreden was echt zo kikke) doet het echt puur alleen voor de muziek. Kwam hij aan op een step dat was echt gaaf, net als in de clip van hem. En hij keihard zingen enzo. maar jammer dat ie weer snel weg ging, hij ging ook weg door het publiek en iedereen kon hem aan raken enzo. Vriendinnetje van me heeft zijn handtekening op een poster die boven haar bed hangt...
Originally posted by Sjoerdyo
Iedereen een beetje commercieel? NIet dus, commercieel ben je als je altijd plaatjes uit brengt die in de top40 komen enzo. Er zijn zat artiesten waarbij het alleen om de muziek maken, en die brengen hun muziek dan op cd en promoten 0,0.
EN fuck gigi en fuck gigi's stepje. EN die hele show van hem (meer is het niet) kan me ook gestolen worden, slechte italiaanse import. Maja opzich sommige nummers hebben wel wat, maar tis gewoon niks zon show van hem. VriendinneTJE? Hoe oud? 8 zeker... Dan is de muziek idd nog leuk :|
Originally posted by KOBUS
Dj Paul ft Stunned guys_ Bombing eardrums
Originally posted by #CARMA#
vooral die laatste mpeg is vet