Dance nummers...

Originally posted by pablo_de_racer

Ja iedereen is natuurlijk wel een beetje commercieël, maar gigi (ik was laatst bij zijn optreden was echt zo kikke) doet het echt puur alleen voor de muziek. Kwam hij aan op een step dat was echt gaaf, net als in de clip van hem. En hij keihard zingen enzo. maar jammer dat ie weer snel weg ging, hij ging ook weg door het publiek en iedereen kon hem aan raken enzo. Vriendinnetje van me heeft zijn handtekening op een poster die boven haar bed hangt...

:W

je hebt 100% gelijk ik heb t gezien t was vet maar gigi is gewoon commercieel kijk als je nou iets noemt als

Fend - Eat this
Katana - Fancy fair
Shakedown - At Night (Kid Creme Remix)
DJ Luca Antolini - Heat (Original Hardtrance Mix)
accuface - Journey Into Sound (DJ's @ Work RMX)
hands up - Starsplash (Dj Tim G Promise Me Mix)
Deadly Force - The Last Resort

dan heb je wel gelijk dat ze niet commercieel zijn. ;)

Ja iedereen is natuurlijk wel een beetje commercieël, maar gigi (ik was laatst bij zijn optreden was echt zo kikke) doet het echt puur alleen voor de muziek. Kwam hij aan op een step dat was echt gaaf, net als in de clip van hem. En hij keihard zingen enzo. maar jammer dat ie weer snel weg ging, hij ging ook weg door het publiek en iedereen kon hem aan raken enzo. Vriendinnetje van me heeft zijn handtekening op een poster die boven haar bed hangt...

Iedereen een beetje commercieel? NIet dus, commercieel ben je als je altijd plaatjes uit brengt die in de top40 komen enzo. Er zijn zat artiesten waarbij het alleen om de muziek maken, en die brengen hun muziek dan op cd en promoten 0,0.

EN fuck gigi en fuck gigi's stepje. EN die hele show van hem (meer is het niet) kan me ook gestolen worden, slechte italiaanse import. Maja opzich sommige nummers hebben wel wat, maar tis gewoon niks zon show van hem. VriendinneTJE? Hoe oud? 8 zeker... Dan is de muziek idd nog leuk :|

Zo te horen was dat bij zo'n foxkids concertgedoe...
Hij stond zeker in het voorprogramma van k3? :# 8P

Originally posted by Sjoerdyo

Iedereen een beetje commercieel? NIet dus, commercieel ben je als je altijd plaatjes uit brengt die in de top40 komen enzo. Er zijn zat artiesten waarbij het alleen om de muziek maken, en die brengen hun muziek dan op cd en promoten 0,0.

EN fuck gigi en fuck gigi's stepje. EN die hele show van hem (meer is het niet) kan me ook gestolen worden, slechte italiaanse import. Maja opzich sommige nummers hebben wel wat, maar tis gewoon niks zon show van hem. VriendinneTJE? Hoe oud? 8 zeker... Dan is de muziek idd nog leuk :|

Ach was wel aardige show hoor en niet voor de muziek nee maar maakt toch soms ook wel fijne plaatjes ... luister maar eens naar deze:

Gigi D'agostino - Techno Fes

Is (nog) geen commerciele plaat van hem.

Lekker stampen:P :

Dj Paul ft Stunned guys_ Bombing eardrums
Noise supressor_ Fingerz

Bijna alle nummers van dj catscan vooral de live numers, wat live is deze gast echt heel erg8)

Mzzl

Ook geen zin om alle reply's door te lezen:

Showtek - controller (DJ Duro rmx)
Donkey rollers - Motherfuck

Nog wat commerciele belgische nummers:

Nightflyer - voyage voyage
DJ Philip - Moments
Our Destination - In your face

1025870962-mp3lijstje.jpg

vooral die laatste mpeg is vet :D

because the night - jan wayne
i kiss your lips - tokyo ghetto pussy (niet cool, hoorde ik laatst toevallig wel grappig)
sleepwalker - milk inc
the logical song - solid solution

Oud maar wel goud:
jones and stephenson-the first rebirth
The stunned guys-fuck martin
The prophet-what is life
Inferno bros- Slaves to the rave
Rotterdam terror corps- Bas Plezant(deze is echt supergrappig)

Zeer hete platen:

4 Strings - Diving (Original Vocal Mix)
Brooklyn Bounce - Loud and Proud [Original Vocal Mix]
Solar Stone - Solar Coaster
Voodoo and Serano - Slide to the Vibe (Clubmix)

Stampen:
Dj Richy B - Assimalate
tony salmonelli - Hey! (The Viper & Mad-E-Fact Remix) (oudje :) )

Danger hardcore team - The ridle
Dj Vortex - Stan
Neophyt & Lady Dana - Gangster
Lady Dana - Sound of rock
Dj Boozywoozy Ft. Pryme - Jumpin' Around
Dit zijn ff stampuhhhhhhh f kn hard house/core nummer

Heren ik raad u allen aan geen Top 40 plaatjes(zoals Dj Boozywoozy Ft. Pryme - Jumpin' Around) meer te posten deze zijn reeds bekend bij ons allen :) daarom:

Shakedown - At Night (Kid Creme Remix)
Katana - Silence (Gary D. RMX)
Whitelabel - First Time 2002 (Promo)

Back