Dance nummers...

Originally posted by -=PIN=-

:) ik had de beat anderhalve eeuw geleden al via Morse code :)

Dude...ik heb grotschilderingen gevonden van 15.000 jaar geleden waar deze nummers bij opgeschreven waren....:D

Originally posted by x8racer

Gelukkig, dan ben jij niet de enige :)
Ik had al verwacht dat je die opmerking alleen maar maakte zodat er iemand zou happen. Nou dat was ik dus :P

ik snap iets niet... waarom hap je eigenlijk als je, zoals je zelf zegt, al verwacht / weet dat het aas is?

Dan vind ik dat ik het volste recht heb om je dom te noemen :)

Maar ik ben blij dat er nog iemand net zo dom is als ik, dan sta ik er niet meer alleen voor..

Originally posted by Ruud

ik snap iets niet... waarom hap je eigenlijk als je, zoals je zelf zegt, al verwacht / weet dat het aas is?

Dan vind ik dat ik het volste recht heb om je dom te noemen :)

Maar ik ben blij dat er nog iemand net zo dom is als ik, dan sta ik er niet meer alleen voor..

Tuurlijk heb je dat recht :) Daarom volgde mijn uitleg. En waarom ik antwoorde.... anders wordt het zo saai he als niemand hapt :p 8P

Ok...

Vette nummers...

This is my house (hardhouse remix) - Trance control][
On the Edge - dj isaac

verder weet ik het niet zo

Ohja.... De livesets van Qlimax maar daarvoor moet je ff bij Stealth^ zijn...

Ik heb die ftp dingen namelijk niet :|

ik wel :) mensen die ze willen kunnen mij wel contacten.. (noobs en irri mensen die ik niet moet hoeven geen poging te wagen want die negeer ik...)

Originally posted by Ruud
ik wel :) mensen die ze willen kunnen mij wel contacten.. (noobs en irri mensen die ik niet moet hoeven geen poging te wagen want die negeer ik...)

en ja tis mijn eigen ftp dus als je haast hebt moet je het vooral NIET proberen want ik heb maar 16kB/s up max

Bepaald geen hardtrance maar tog heeft ie wel wat, de titelsong, van die reclame van Shockers...

Tiga & Zyntherius - sunglasses at night
cosmic gate - children

Back