Dance nummers...

ik zoek zo'n nr wat ze ook weleens op ID&T draaien...
zit zo'n sample in van zo'n vrouwenstem die zingt:
"Never... ooowoow, I never want to grow old"

kan em alleen niet echt vinden helaas...

Hoe heette dat nr dat in Top Gear werd gedraaid tijdens de test van die Mazda 6? Het komt me nog ergens bekend van voor, maar kan er niet opkomen :(.

Decoy & Roy - Inner Life
The Masochist - The Reincarnation Of Forbidden Sounds (MoH 13)

en volgens een vriend van me:
Deepest Blue - Deepest Blue (Radio Edit) :?

dj flex - good feeling
dj antoine - disco sensation
ian pooley/eddie amador - house music rmx

is allemaal beetje house(achtig) voor mensen die er van houden :P

Originally posted by SanderB
Tiefschwarz - Never
Als je hem niet kan vinden (zal wel niet, is totaal niet commercieel), stuur ik hem wel even op MSN ofzo: sbollen@gmx.net

Overigens heb ik nog wel een GBtje of 7 van die muziek voor je als je het lekker vindt klinken :P
ik kan hem wel vinden, thanks!
maar bedankt voor je aanbod, maar ik heb ook nog een goeie 40gb van 'dat soort muziek' ;)

Sorry dat t geen dance is, maar:

Ik heb ontzettend hard nodig het nummer van John Denver met de titel 'High Wide and Handsome' en ik wil hier vragen of iemand hier m heeft en dat nr via msn kan sturen ofzo?

Kazaa, mIRC en heel veel mp3 download sites afgeweest maar zonder succes. Is geen dance ik weet t maar om er een apart topic voor te openen ... zitten hier muziek liefhebbers zat

Ok... opgelet, wie me dit nummer kan vinden krijgt eeuwig respect van me:

Een nummer van de Platinum Pied Pipers als het goed is... Er is een mannenstem die een deuntje zingt constant met een beetje hoge stem. Titel weet ik helaas niet, maar denk dat veel freaks m hier wel kennen...

Help!!

Back