Dance nummers...

WEG met trance en WEG met happy.

Dione - Confusing Motherfuckers
Bass D & King Matthew - fuck them all
Head Nodderz - make it drop
Nosferatu & Ophidian - Psychiatric ass
Nosferatu - The power
Harl Sl - Hardstyle suckaz
Dj Outblas - Masters symphony

enzovoort!

terror vind ik echt niet om aan te horen!

HC is dope/ luister het de laatste tijd erg veel!... van die rauwe, harde beats ken ik erg waarderen, moet niet te happy zijn, maar terror....te veel bpm's! 8P daar ken je niet meer op dansen, daar moet je meer op pogoen ofzo...

Vector Two - Party People
Atlantic Wave - Black Mind Confession
DJ Shog - Another World (voodoo & Serano rmx)
4 Clubbers - Why Don't You Dance With Me? (club mix)

Originally posted by M/\RC!
terror vind ik echt niet om aan te horen!

HC is dope/ luister het de laatste tijd erg veel!... van die rauwe, harde beats ken ik erg waarderen, moet niet te happy zijn, maar terror....te veel bpm's! 8P daar ken je niet meer op dansen, daar moet je meer op pogoen ofzo...

Terror is gewoon grafherrie, klopt.

Darkcore kan ik nog weleens waarderen
Evenals oude Rtc en Marc arcadipane(PCP/ Marshall masters)

Er zit groot verschil tussen terror en speedcore heh. Terror kan ook 150 BPM zijn. Over het algemeen is wel wat sneller dan de gemiddelde (breezer) hardcore, maar het hoeft niet.

Originally posted by Opzorp
Er zit groot verschil tussen terror en speedcore heh. Terror kan ook 150 BPM zijn. Over het algemeen is wel wat sneller dan de gemiddelde (breezer) hardcore, maar het hoeft niet.

Na een heftig gesprek met meneer Opzorp kom ik tot de conclusie dat ik geen terror maar Speedcore bedoelde

:* Opzorpje

Heej ik ben wederom op zoek naar en liedje, lijkt me niet zo moeilijk deze keer, het gaat ongeveer zo: Guess you rocked with the best, there was no contest........

pliez help me :D

Laidback Luke - We Can Not Get Enough (The Prophet Hardstyle Remix)
Laidback Luke ft MC Marxman - We Can Not Get Enough (Original Mix)

Back