Dance nummers...

Gisteren is dus mijn hele pc verneukt na het installeren van een illegale copy van rainbow six.

Hierbij ben ik dus al mijn nummers kwijgeraakt.

Nu moet ik dus alles opnieuw gaan installeren.

Zouden jullie me ajb je playlisten willen mailen zodat ik weer ongeveer weet welke nummers ik allemaal kan downloaden.

Alvast bedankt.

:*

lennartdam@hotmail.com

Originally posted by KOBUS
Gisteren is dus mijn hele pc verneukt na het installeren van een illegale copy van rainbow six.

Hierbij ben ik dus al mijn nummers kwijgeraakt.

Nu moet ik dus alles opnieuw gaan installeren.

Zouden jullie me ajb je playlisten willen mailen zodat ik weer ongeveer weet welke nummers ik allemaal kan downloaden.

Alvast bedankt.

:*

lennartdam@hotmail.com

Ik stuur je straks wel wa playlists als ik thuis ben, zit nu op school.

Originally posted by NRGstephan
Nee ook niet, Het is niet van dat geluid zeg maar, maar van dat soort clockspelgeluid. Tenminste ik denk dat zoiets een clockspel heet... Zo'n ding waar je met een stokje met een bolletje eraan op toetsen slaat die van groot naar klein gaan.

Echt, ik weet nie hoe ik et anders moe uitleggen

rocco - carrilon

Originally posted by Jorioz Mc3
all1 waar heb je ehm vandaan, ik ken uhm nie vinde

Soulseek.

-edit- Ik was em dus net aan het leechen, maar dat wijf is offline gegaan die em sharde :|. Was op iets van 55%, straks ff nog een keer proberen.

Last edited:
Originally posted by NRGstephan
Nee ook niet, Het is niet van dat geluid zeg maar, maar van dat soort clockspelgeluid. Tenminste ik denk dat zoiets een clockspel heet... Zo'n ding waar je met een stokje met een bolletje eraan op toetsen slaat die van groot naar klein gaan.

Echt, ik weet nie hoe ik et anders moe uitleggen

Carambola - Blue Horizons

Back