Dance nummers...

pff.. hoorde net een liedje op id-t en vond um wel lachen. Je hoort een meisje/vrouwtje zingen met een accentje. Enige wat ik nog weet is : "what u lookin' for" beetje garage/2step ofzo?
Iemand die de titel weet?

Originally posted by Loserhond
pff.. hoorde net een liedje op id-t en vond um wel lachen. Je hoort een meisje/vrouwtje zingen met een accentje. Enige wat ik nog weet is : "what u lookin' for" beetje garage/2step ofzo?
Iemand die de titel weet?
Ik weet de naam van de artiest, Masters at work.
Vind het een zeiknummer :rolleyes:

01 - Pro-Tech - Out of control (DJ Wag mix).mp3

05 - Unit 4 - Relax.mp3

Lady Dana - Hardheadz.MP3

Lady Dana - 18. Scratched (cd version).mp3

Lady Dana - Track 08.mp3

Zijn echt zwaar goed

Was ff oude cd's aan het tjekken daarnet, kwam ik The Fat Of The Land van The Prodigy weer tegen, gvd zeg helemaal vergeten dat dat zo'n knetter cd is! 8) Gasten waren geniaal in die tijd in hun eigen genre!

Smack My Bitch Up <-- clip blijft toch echt een van mijn alltime favo's!

Breathe
Firestarter
No Good

één voor één kenkerflex!

M/\RC, ik kan nix anders doen dan je volkomen gelijk geven!

:)

Die cd is echt zoooo vet!

En die clip, te bruut voor woorden, nog steeds mijn vetste clip ever!

guess who's back 8)

en om maar met de deur in huis te vallen:

Carl Craig & Laurent Garnier - Tres Demented (Or Just Crazy)
Ada - Arriba Amoeba

vooral nummer 2 is vet, reken maar dat deze voorbij komen in de set van Väth aankomende zaterdag :W

Originally posted by Holden
guess who's back 8)

en om maar met de deur in huis te vallen:

Carl Craig & Laurent Garnier - Tres Demented (Or Just Crazy)
Ada - Arriba Amoeba

vooral nummer 2 is vet, reken maar dat deze voorbij komen in de set van Väth aankomende zaterdag :W

Welkom terug :)

heey. ik zoek nog een liedje van me vakantie op Mallorca. Het is een beetje een trance 8tig nummer. En het enige wat ik nog weet is dat er soms een wijf zing. En dan zingt ze iets over ville d'amour ofzow. Ik weet dat het heel weinig is wat ik er nog van weet, maar heel misschien kent iemadn dit nummer???

Back