Gefeliciteerd dat je deze nummers hebt, geef een beschrijving bij ofzo, dan hebben wij er ook nog iets aan. En post trouwens ff normale titels dus zonder tracknummer en postingroup.
ik vind mating rhythm (fund d void remix) wel vet maar tis niet egt mijn stijl, maar wel leuk voor afwisseling
Als je winamp gebruik kan je de playlist exporteren naar HTML bestand, dan worden de id3 tags gebruikt en krijg je dus gewone titelsis idd gruwlijk irritant als je gedownloade nummers erzo uitzien. kost weer tijd om de playlist er normaal uit te laten zien... maar heb het er voor over
Als je winamp gebruik kan je de playlist exporteren naar HTML bestand, dan worden de id3 tags gebruikt en krijg je dus gewone titels
Mbt remixen gaat het meestal zo: de artist van het originele nummer vraagt aan een ander persoon om het te remixen of iemand bied zich aan om het te remixen. Ongevraagde remixen bestaan uiteraard ook maar die worden als een white label uitgebracht, dus niet op een label zodat de eigenaar van die remix niet getraceerd kan worden ivm copyright etc.
Dj's mogen net als iedereen niet auteursrechten schenden en moeten betalen voor hun muziek. Vaak is het echter wel zo dat bekende dj's (gratis) promo's krijgen van collegae tbv promotie.
De eigenaar van de club of organisator van het feest is dan weer verantwoordelijk voor de afdracht aan buma/stemra.
luister nu dit nummer in chuckie liveset @ DD2005
http://rapidshare.com/files/14400531/nice.mp3.html
maar weet niet hoe die heet
iemand nog een degelijk download progamma als advies?... Heb nu Bearshare, wat opzich prima werkt alleen vind het niet alles. daarom wil ik er een programma erbij. Napster, Imesh ( weet eigenlijk niet meer of dit progje wel of niet goed was), limewire en kazaa zijn iig geen optie's...
suggesties zijn welkom
Hier trouwens nog een goed setje van Fedde
TraXmania 015 Rouge Platine Radio 30.01.2007 [Hour 02]
+/-60 min.
192kbps
http://www.uploadyourfiles.de/wkk14h540f48ium2xr64mip6bf50qc62/24ok1/Download.html
fftjes wachten en dan bij 'Ihr downloadlink' rechtermuisknop>doel opslaan als.