Dance nummers

Gefeliciteerd dat je deze nummers hebt, geef een beschrijving bij ofzo, dan hebben wij er ook nog iets aan. En post trouwens ff normale titels dus zonder tracknummer en postingroup.

is idd gruwlijk irritant als je gedownloade nummers erzo uitzien. kost weer tijd om de playlist er normaal uit te laten zien... maar heb het er voor over :P

ik vind mating rhythm (fund d void remix) wel vet maar tis niet egt mijn stijl, maar wel leuk voor afwisseling :)

hmmm die ken ik niet, even zoeken dan maar :)

even los daarvan...

hoe zit het eigenlijk met bevoegdheden om iemands nummer te remixen? Dat is een vraag die me wel eens bezighoud.. moet het label waar het origineel van is eerst een som geld krijgen voordat het gereleased mag worden of?

evenals het gebruik van cd's/vinyl door dj's... hebben die al hun materie aan muziek officieel gekocht of zijn gratis gedownloade exemplaartjes ook toegestaan?

Last edited:
is idd gruwlijk irritant als je gedownloade nummers erzo uitzien. kost weer tijd om de playlist er normaal uit te laten zien... maar heb het er voor over :P
Als je winamp gebruik kan je de playlist exporteren naar HTML bestand, dan worden de id3 tags gebruikt en krijg je dus gewone titels :)

Mbt remixen gaat het meestal zo: de artist van het originele nummer vraagt aan een ander persoon om het te remixen of iemand bied zich aan om het te remixen. Ongevraagde remixen bestaan uiteraard ook maar die worden als een white label uitgebracht, dus niet op een label zodat de eigenaar van die remix niet getraceerd kan worden ivm copyright etc.

Dj's mogen net als iedereen niet auteursrechten schenden en moeten betalen voor hun muziek. Vaak is het echter wel zo dat bekende dj's (gratis) promo's krijgen van collegae tbv promotie.
De eigenaar van de club of organisator van het feest is dan weer verantwoordelijk voor de afdracht aan buma/stemra.

Als je winamp gebruik kan je de playlist exporteren naar HTML bestand, dan worden de id3 tags gebruikt en krijg je dus gewone titels :)

Mbt remixen gaat het meestal zo: de artist van het originele nummer vraagt aan een ander persoon om het te remixen of iemand bied zich aan om het te remixen. Ongevraagde remixen bestaan uiteraard ook maar die worden als een white label uitgebracht, dus niet op een label zodat de eigenaar van die remix niet getraceerd kan worden ivm copyright etc.

Dj's mogen net als iedereen niet auteursrechten schenden en moeten betalen voor hun muziek. Vaak is het echter wel zo dat bekende dj's (gratis) promo's krijgen van collegae tbv promotie.
De eigenaar van de club of organisator van het feest is dan weer verantwoordelijk voor de afdracht aan buma/stemra.

Okey!

bedankt voor de nuttige tip/ uitleg!

Trentemoller - island breeze ( naar mijn mening een mooie mix van house en ambient )

royksopp - what else is there - trentemoller remix ( minimal/techhouse ) schitterend nummer

John tejada - sucre ( zoals je van hem gewend bent maar inclu vocal )

Legowelt - Disco rout - sven vath & richie hawtin remix ( techno zoals het hoort )

Lady sovereign vs fatboy slim - love me or hate me - dj vesky vinyl mix ( leuke clubbin versie van het origineel. )

iemand nog een degelijk download progamma als advies?... Heb nu Bearshare, wat opzich prima werkt alleen vind het niet alles. daarom wil ik er een programma erbij. Napster, Imesh ( weet eigenlijk niet meer of dit progje wel of niet goed was), limewire en kazaa zijn iig geen optie's...

suggesties zijn welkom

erick e live @ sneakerz
sidney samson - tech
sidney samson live @ sneakerz
sidney samen live @ blended on the beach
erick e live @ blended on the beach
funkerman ft raf - we rule the night(sidney samson remix)
funkerman - sexy people
dj roog vs erick e - housequake
Funkerman ft I-fan - nasty (sidney samson remix)

Last edited:
iemand nog een degelijk download progamma als advies?... Heb nu Bearshare, wat opzich prima werkt alleen vind het niet alles. daarom wil ik er een programma erbij. Napster, Imesh ( weet eigenlijk niet meer of dit progje wel of niet goed was), limewire en kazaa zijn iig geen optie's...

suggesties zijn welkom

morpheus geen optie?

heb ik ook makkelijk en geen gezeik iig bij mij:)

Shopje (H)

Hier nog een mooie download:

Funky Beatz vol.2

Tracklist:

1. Nari & Milani pres. Dek 31 – Gnuk
2. Erick E – The Beat Is Rocking (Gregor Salto Remix)
3. Sharon Philips – Want 2 Need 2 (Switch Remix)
4. Sebastian Leger – Hit Girl
5. Gregor Salto – Bouncing Harbour
6. Sidney Samson – The First One
7. Dj Falk – House Of God (Erick E Remix)
8. H&G – A Bit More Catchy
9. Green Velvet – Shake & Pop
10. Sidney Samson – That’s Right Ahuh
11. Afrojack – In Your Face
12. Skitzofrenix – Damn It!
13. Mync Project – Something On Your Mind (Switch Remix)
14. Jordy Lishious – Raw
15. Sebastian Leger – Take Your Pills
16. Jesse Garcia pres. Electric Spain – I’ll Make You Feel
17. Vendom – Take Me, Shake Me (Tommasos Moogulation Remix)
18. Kelis – Bossy (Switch Remix)
19. Johnny Crockett – E For Electro (Hi-Tack Remix)

Enjoy

http://www.megaupload.com/nl/?d=UXU1XI7L

GReeeeeetzzzzzzz

Back