Dance nummers

die draaide afgelopen zaterdag ook heel relaxed bij sneakerz strand festival. Erick E was ook heel goed als afsluiter!
Ben wel echt afgehaakt bij don diablo, wat een irritante manier van draaien heeft ie en ook allemaal kutplaten vind ik

Erick E gaat straks optreden in Groningen. Ik hoop dat hij niet commercieel gaat draaien, maar gewoon zijn ding doet!

Laidback Luke, Erick E, Skitzofrenix en Don Diablo allemaal gehoord/gezien zaterdag op Emporium. Laidback Luke samen met Steve Angello was heel erg strak, met veel onbekende platen erin. Don Diablo kan ik ook niet echt waarderen met die rock/punk achtige sound.

bij don diablo vind ik dat hij je te lang laat wachten, hij bouwt een nummer op (meestal hoor je wel wanneer de beat erin komt) en vervolgens laat ie em 8 maten loopen om daarna met een compleet ander nummer te komen..

ik heb hem maar 1 keer goed horen draaien en dat was op Artquake festival voor de rest is meneer diablo bagger.

naja maakt niet uit.
ga toch ff die niels de vries downloaden.
heb je misschien wel een aantal titels die ongeveer dezelfde stijl hebben als in het filmpje dat ik poste?

Back