Dagje trainen @ Pottendijk ( emmen )

MB

Well-Known Member
Omdat anders het officiele topic over de race emmen verpest wordt ;)

wie en wanneer willen er trainen?

mij lijkt het persoonlijk wel leuk om daar een dagje te gaan trainen met een groepje, alleen is de scooter pas over 1 week klaar..

- berre ( Ov )
- Timo ( Ov )
-
-
-
-
-
 
Advertisement - register to remove this

ik wil ook soweiso mee gaan trainen :) ligt er alleen aan op wat voor dag je daar kunt trainen...

is het ook mogelijk om bijvoorbeeld op een zondag daar te trainen? mits er geen evenementen zijn :)

- berre ( Ov )
- Timo ( Ov )
- Machiel. (Ov)
-
-
-
-

edit: zoals wheely_king het voorsteld is ook een goed plan :W
 
Pronk & ik willen ook trainen.

Op wat voor dag/data is dit het handigste??

@Bart: dagje voor de race trainen moet iedereen denk ik zelf afwegen, dit topic gaat over een losse dag toch berre?
 
jups gaat gewoon over een losse dag!
dit omdat het met een groep gewoonweg makkelijker is voor de baaneigenaar, en voor de rijders!

wat vinden jullie van een vrijdag?

bijvoorbeeld 11 april?
dat is over 2,5 week.. iedereen heeft dan ruimschoots de tijd om van alles aan te passen, vervoer te regelen enz enz.
 
Ik en Vincent gaan ook nog trainen @ emmen. Al is het lastig om een datum te prikken. De elfde kan ik iig niet. Ik denk dat we gewoon zelf kijken voor een datum en wanneer het goed weer is.
 
is het niet mogelijk in het weekend?
is denk ik voor de meeste mensen toch het makkelijkste?
ik werk gewoon doorde weeks net als de meeste denk ik
 
tjaa in het weekend bijvoorbeeld een zondag zou ook kunnen!
maar zondag 13 april is er op spa de duitse stage 6 cup.
iedereen werkt normaal gesproken doordeweeks, maar een dagje vrij moet kunnen toch :p
 
Ik wil ook graag gaan trainen dan maar dan moet ik wel vervoer hebben aangezien ik 9 april pas afrij en het een aantal dagen duurt voordat ik het rijbewijs krijg.
 
9 april geslaagd?
gelijk naar t gemeentehuis, boem spoedaanvraag!! kost je 80.. en 11 april om 9u ochtends kan je hem ophalen :)
auto van 1 van je ouders kapen en gelijk kortrijden op de weg naar emmen!!!
 
9 april geslaagd?
gelijk naar t gemeentehuis, boem spoedaanvraag!! kost je 80.. en 11 april om 9u ochtends kan je hem ophalen :)
auto van 1 van je ouders kapen en gelijk kortrijden op de weg naar emmen!!!

:W was het maar zo'n feest, kost inderdaad paar dagen meer om aan te vragen. Maar ik zal wel eens kijken of dat nog kan zo'n spoedaanvraag.

Edit:
Even wat research gedaan en het is dus nog wel mogelijk ! http://www.eindhoven.nl/web/show/id=351672/dbid=445/typeofpage=123980
Echter word het dan wel een beetje een duur trainingsdagje, nog maar eens even bekijken dan.
 
Last edited:
en in het weekend van 5 april of zo dus niet deze week maar die daarna
Dan heb je als je valt een week om te repareren voor spa en anders rij je pas weer op emmen toch?
 
weekend 5 april wordt voor mij en timo sowieso niet mogelijk!

zondag 13 april is misschien wel leuk voor degene die niet naar spa willen ?
 
Waren er nog mensen die mischien dit weekend's Zondag of Zaterdag gaan?? Of kan het dit weekend niet? Hoor het graag. Des te meer mensen we kunnen vinden des te meer kans er is om te rijden! :D

En anders pas ik me gewoon aan welke datum jullie gaan trainen dan probeer ik ook te komen met Pitbikers. Maar ik wou eigenlijk ook al dit weekend gaan. Moet ik dan de baan bellen of mailen?

Laat maar weten

Groetjes Melvin
 
Back
Top