This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

D.M.T PhantoM... "Straatproject"

Status
Not open for further replies.
Vandaag heb ik me Carterkap gepolijst en een klein stukje uit gevreest...
Krijg er geen goede foto van helaas hij glanst erg goed:


 
tog nog gedaan , ik heb 1 van mijn knipperlichten voor dichtzitten, en me broers scoot heeft in de fik gestaan! wanneer kom je je griptang weer halen?
 
EmEnEm said:
tog nog gedaan , ik heb 1 van mijn knipperlichten voor dichtzitten, en me broers scoot heeft in de fik gestaan! wanneer kom je je griptang weer halen?

Ik kom vanaaf me griptang ophale en het bewijst maar weer dat je een echte beunhaas bent :X
 
Morgen worden me kappen eindelijk gespoten voor een heel mooi prijsje en dan kan ik ze waarschijnlijk zondag of maandag al meteen weer ophalen.
De kleur komt van een VW passat af (nieuwe versie) het is een iets lichtere kleur als antracied.

Alles wordt ook geplamuurd door die jongen en gespoten etc... zodra het af is komt er weer een update...
 
Helaas zijn de kappen niet gespoten dit weekend, maar ik heb wel al met mark booskijkers gepolyesterd en waarschijnlijk worden ze dan volgende week gespoten...

Foto:

Foto:


De booskijkers zijn nog niet 100% de rand moet nog netjes worden gemaakt en ik weet nog niet helemaal zeker of ze helemaal recht zijn.

Verder heb ik besloten om me velgen te laten coaten ipv polijsten dus waarschijnlijk na oud&nieuw worden ze wit gecoat.
 
Ziet er erg tof uit die booskijkers, ben er ook al aan bezig, sorry maar helaas.

Je had zelf gezegd dat je alleen bij de lampen booskijkers zou maken, maar ik maak er geen probleem meer van, phantom is zoiezo tof
 
Last edited:
Gvd zeik niet zo over originaliteit, een scooter maak je niet voor het forum maar voor jezelf. Dus boeiend dat iemand in Groningen of weet ik het ook een booskijker heeft op zn phantom.

Ziet er goed uit hoor
 
Tja daar zijn denk wel 5000 topic's over vol te lullen hoe of wat.. :*

Zal niet zeggen dat ik altijd de orgineelste ben, maar begrijp ook wel dat als je dan uiteindelijk iets zelf hebt verzonnen en gemaakt dat je dat dan een dagje later bij iemand ziet ook niet echt leuk vind..


Btw wat zijn die bubbels/opbobbelingen/schurft @ koplamp..?
 

restanten van het poliesterwerk, beun je er zo af... suc6
 
davor_88 said:
Radiateur:


Heb je wel eens gekeken of je radiateur niet tegen je voorbanden aankomt wanneer de voorvork inklapt ? (of heb ik ergens overheen gelezen?)
Verder leuk project
 
Ruben said:
Heb je wel eens gekeken of je radiateur niet tegen je voorbanden aankomt wanneer de voorvork inklapt ? (of heb ik ergens overheen gelezen?)
Verder leuk project

ik snap niet wat je bedoeld met inklapt? als ik stuur ofzo?
iig als ik stuur komt die er ruim niet tegen aan alleen de voorkap m oet ietjes worden bijgewerkt aan de onderkant omdat die anders net niet past
 
Status
Not open for further replies.