CustomShows/Beurzen winter 2007-2008

zie link hierboven. Foto's st.net moeten nog komen.

De foto's van de ScooterCenter zelf worden beschikbaar op een mediaserver voor pers.
 
Razma, de foto's vam Scooter-Center.com en die van de fotoshoot kan ik dan waar zien? Die (mevrouw)fotograaf had het er ook over dat als wij (deelnemers) contact opnemen dat zij dan de fotos op CD (naast een bestelling erbij) zou opsturen.

Verder zouden ze ook online komen, maar waar exact?

Fredzzz
 
Ik zal met spanning af moeten wachten :).

De Memory-Kaart van onze camera is defect, zal deze zsm naar de winkel brengen om te laten lezen; dan volgen er nog meer leuke foto's :).

Met de video ben ik mee bezig, komt goed, deze plaats ik zodra die af is!

Fredzzz
 
Ik kreeg laatst, een beste tijd geleden al eigenlijk, nog een e-mail van de organisatie. Ik neem aan dat elke deelnemer die ene prijs had gewonnen bij de show deze mail kreeg, dus niet alle deelnemers, maar alleen de winnaars.

In deze mail beschreef de organisatie van Scooter-Center.de dat alle winnaars aan de INTERMOT CCC deel mochten nemen.

Dan stond er weer, "Einige der Gewinner erhalten also bald Post von den Veranstaltern."
Oftewel; een paar winnaars krijgen binnenkort post van de INTERMOT CCC organisatie.

Hoe zit dit nou, en hebben andere Nederlandse winnaars al post gekregen van INTERMOT CCC?

Razma, weet jij hier toevallig meer over?

Jo.
 
Wie van de deelnemers/winnaars van de Scooter Center Custom Show van Keulen nog een vervolgmail gekregen met daarin de instructies om twee foto's in te sturen + de technische informatie van je scooter?
Wie heeft hierop al een reactie/bevestiging gekregen dat je mag komen?

Verder vroeg ik me af wie er van het forum naar de INTERMOT CCC gaan dit jaar?

Groet.
 
Peter en ik zijn ook gemaild. Ik moet nog foto's mailen.

Ja, ik ook, twee maal zelfs.
De tweede keer vroeg die mevrouw of ik per direct mijn info (2 fotos en technische info) kon mailen. Moest beapaald snel gebeuren of zo iets.

Naja... hopelijk zie ik Peter en jou daar wel. Belooft een vette show te worden.
 
heb ook al mail gezonden naar intermot maar nog geen reactie terug gekregen x|

Einddatum voor het inschrijven is 19 Sept. Dit is ook de dag van de bekendmaking van de Custom Scooter Deelnemers. Als het goed is krijg je dus a.s. vrijdag een mail.

Hopelijk zie ik jou onder anderen daar wel ;).
 
Back
Top