CustomShows/Beurzen winter 2007-2008

Ok duidelijk.

Laat hier maar weten wie allemaal (uit Nederland) mee mag doen! Misschien leuk als we daar iets afspreken :).

Greetz,
Fredzzz
 
ook gekwalificeerd voor custom show in keulen gisteren kapjes gespoten op het werk heb er vlug moeten aan doorwerken aangezien ik dinsdag maar een mail heb gehad
zijn er nog belgen die naar keulen gaan ?

grtzz
 
Klopt martijn is mijn geliefde collega.

Zoals het er nu naar uitziet gaat Jos met Oscar naar Keulen.

Maar als ik alsnog heen moet vind ik dat geen probleem :)
 
Klopt martijn is mijn geliefde collega.

Zoals het er nu naar uitziet gaat Jos met Oscar naar Keulen.

Maar als ik alsnog heen moet vind ik dat geen probleem :)

Leuk, wordt gezellig. Jos gaat dus o.a. ook?! moet nog zaken met hem regelen dus komt mooi uit!
Lijkt me ook mooi jou te ontmoeten. Hopelijk tot zaterdag dus!
Doe maar de groeten aan Jos en co!

Fredzzz
 
net terug van custom show in keulen 3de prijs best streetracer gewonnen
was wel super dagje veel zotte scoots enzo gezien zoals in saarbrucken veelll te zot :p
 
Ook net terug uit Keulen.

Best Oddity plek 3 gescoort met de Sprocatti.
Super vette show, veel videofootage en foto's gemaakt. Morgen plaats ik deze wel.

Fredzzz
 
@ Fredzz : vandaag komt er een pagina online op ScooterBase waar je alle foto's ook kan uploaden.

Verder leuke show, heel andere, maar erg toffe sfeer dan Saarbrucken. Toch weer wat nieuwe specials en de moeite waard om 2009 weer te gaan.

@ Black_Nightmare: jammer van je kansloze actie op de parkeerplaats om zonder helm oid gewoon wat heen en weer te blazen :s
 
Wij zijn ook gisteravond laat terug gekomen.
Super dag gehad en veel mooie creaties gezien, en uiteindelijk nog 4e geworden in best radical.
Vond het alleen erg raar dat zowel de runner als het zelfbouw frame van chezzmo buiten de prijzen vielen. Maargoed super dag gehad en zeker reden om volgend jaar weer te gaan.
 
Wij zijn ook gisteravond laat terug gekomen.
Super dag gehad en veel mooie creaties gezien, en uiteindelijk nog 4e geworden in best radical.
Vond het alleen erg raar dat zowel de runner als het zelfbouw frame van chezzmo buiten de prijzen vielen. Maargoed super dag gehad en zeker reden om volgend jaar weer te gaan.

Totaal mee eens, wat waren dat toch erg extreme custom creaties... snapte het ook niet!

Foto's zal ik dan op de ScooterBase site loaden!
 
Nee, er was nog één iemand, dat maakt je met twee. Omdat iemand in de sloot springt moet je er maar achteraan springen ? Blijft imo een kansloze actie.

maar goed, weer over de customshow
 
Wat ik zo goed vond, vooral voor een 'eerste' show, was de gehele organisatie en het gehele plaatje.

Ruim 65 dure trofeeën, goeie ruimte/locatie, veel goodies die weg werden gegeven waar al die duitsers gek om werden en een leuke sfeer met allemaal leuke mensen verder. Voor een eerste show belooft dit heel wat voor de komende shows, wordt alleen maar beter!

heel wat anders dan maar ja..de kledingsstijl en haarstijl van die duitsers... omg?! :S :p

Super event, volgend jaar zowieso weer! Kan niet wachten op alle andere foto's en video's!
 
Back
Top