CustomShows/Beurzen winter 2007-2008

buersutrecht08_1.jpg


buersutrecht08_2.jpg


buersutrecht08_3.jpg


buersutrecht08_4.jpg


buersutrecht08_5.jpg
 
Entree was voor mij 11€ maar dat kwam door dat ik van te voren kaartjes had gehaalt.

Maar stand zag er goed uit.. foto's hierboven is het wel rustig hoor :+ zo was het zaterdag niet.
Magazine ziet er idd toppie uit :W
 
Kan je je als bij de Custom Scooter Shows van 8 en 29 maart zomaar inschrijven via de website, of moet men per se lid zijn van ene vereniging?

Hebben hier mensen zich al voor ingeschreven, en hoe werkt het?
 
Oh ok. Want ik heb me indmiddels, al een week geleden ongeveer, ingeschreven bij beide Custom Shows in Duitsland (die van 8 Maart en 29 Maart).
Heb alleen nog geen reactie gekregen, wou daarom even weten of iemand anders zich al had ingeschreven en een reactie had gekregen?

Gaan er nog meer mensen, die zich hebben ingeschreven bijv.?
 
klopt, en dat was het wel aan nederlanders...
@ arnoud, had je even gemeld:D
Was wel even gezellig geweest.

Wij kwamen er vrijdag om 21:15 na een dag werken achter dat we zaterdag heen moesten.
Dus alles als een kanon klaar gemaakt en om 01:30 heen gereden, was een mooie dag met veel internationale pers.
 
Last edited:
059_scooter_customshow_2008_e-werk_saarbruecken_ported_scootertuning_scooter-attack_bilder_rollertuning_pics.jpg


Had de mijne ooit kunnen zijn :W


065_scooter_customshow_2008_e-werk_saarbruecken_ported_scootertuning_scooter-attack_bilder_rollertuning_pics.jpg


Dit is toch net een stapje verder dan bij ons. (Remie/Chezzmo uitgezonderd) Dit is toch bizar.

052_scooter_customshow_2008_e-werk_saarbruecken_ported_scootertuning_scooter-attack_bilder_rollertuning_pics.jpg
 
klopt, en dat was het wel aan nederlanders...
@ arnoud, had je even gemeld:D
Was wel even gezellig geweest.

Wij kwamen er vrijdag om 21:15 na een dag werken achter dat we zaterdag heen moesten.
Dus alles als een kanon klaar gemaakt en om 01:30 heen gereden, was een mooie dag met veel internationale pers.


Ik ken geen Harjo:) Ik heb alleen kennis gemaakt met Oscar en die had het over iemand die in de bus lag te slapen, dat zal jij wel zijn dan.
 
Ik ben net gekwalificeerd voor de Scooter-Center Custom Scooter Show in Koln (Duitsland) op 29 Maart 2008.
Het blijft de vraag of ik het haal; ik kreeg pas vandaag de mail binnen dat ik mocht deelnemen. Als dit eerder was bevestigd had ik meer tijd om voor te bereiden.

Zijn er hier nog meer Nederlanders die eventueel gaan en/of ook zijn gekwalificeerd?

Zijn er verder foto's van vorig jaar oid?

Greeeetz,
F

sc_customshow1.jpg
 
Back
Top