Cuno's Evolution Zip

Status
Not open for further replies.
Linkerzijkap is binnen.. achterlicht glaasje moet ik ff op wachten.. dus volgende week ga ik de rest allemaal spuiten alleen ik moet nog ff koopmans bellen voor me sp kap of ze die al hebben :)

oii
 
heb nog wat kleine dingen aan me achterkap gedaan.. Wat striping :)

zal straks ff wat pics maken.. ook ga ik volgende week de rest van me kappen spuiten..
en nog wat leuke dingetjes :) dat zien jullie snel!

oiii
 
Sander said:
Pronk onder Sander account,

Wat David bedoelt is dat er teveel bijdehante ventjes zijn, die gelijk roepen dat een uitlaat slechts is zodra er geen 'MHR' of 'Yasuni' op staat. Ik heb zelf vroeger met een Airforce pijp op een MHR50 gereden, en dat knalde ook echt wel goed. Airforce is een leuke allround pijp, en doet het ook op 70 team e.d best leuk.

weet ik
 
Hier de pics.. heb ook ff wat aan me voorvorkpoten + carterkap gedaan.

Nmi58142.jpg


OjM58275.jpg


pB958525.jpg


Lol @ SLAMFM sticker :p die gaat eraf natuurlijk..

oiii
 
Nice, alleen je kroonstuk is beetje geroest "Schande"
Verder word het steeds leuker en voor een 50cctje rijd het behoorlijk
 
Ik weet het van het kroonstuk die word nog onder handen genomen nog geen tijd voor gehad maar me pa gaat m ff ontroesten etc..
Dat gaat allemaal deze vakantie gebeuren heb veel tijd weer :) ben uiteraard er ook bij @ lelystad en dan is ie af..
 
Enne klein tipje... Fix echte verstevigingsbuizen of monteer niks want van invouwbare wordt je frame niet stijver ;)
 
Updatje..

Ik ben binnekort jarig.. en krijg dus een racepak voor me verjaardag -:-
En ik ga in Juli laarzen kopen :)
Ik ga dus t circuit op.. eerst trainen etc het sturen in de gaten krijgen.. en dan gaan we verder kijken.

Moet nog wel natuurlijk dingen aanpassen aan de scooter etc.. maar dat komt goed!
Heb al wat dingen gedaan aan me scooter binnekort foto's!

oiii
 
Ben net naar Koopmans geweest.. heb me sp kap opgehaald.. pro2 olie en een st.net agenda -:-

Heb even zitten nadenken over me ontsteking enzo.. ik ga deze maand denk ik toch een hpi '05 aanschaffen inplaats van de malossi eprom.. ook omdat ik het gewoon niet red met me geld etc.. omdat ik ook nog een helm + laarzen moet kopen en ik anders gewoon echt goed blut ben voor de vakantie etc.. maargoed.. ik ga nu de grondlagen op de kap spuiten.. en de onderlaag van de blauwe lak.. zilvergrijs.

Update vanavond.. dan zet ik ff de kap erop!

oiii
 
Hier wat pics van de voorkap in de grondlaag en het stuurkapje:

EWA81497.jpg


XiG81706.jpg




Ik ga morgen ff bellen naar Matton voor een Voorspatbordje en een SP stuurkapje.. en eventueel ophalen..
+ ff wat gaas fixen

Vrijdag ga ik me nieuwe lading blauwe lak ophalen.. en zondag ga ik de rest spuiten!

oii
 
Het zit weer is niet mee.. de lak die ik besteld had die op me achterkap zit. word niet meer gemaakt door de fabriek en is bijna niet na te maken door een ander bedrijf..
Dan komt er gewoon kleurverschil in.. en dat is niet echt nice. maja ik ga proberen een andere kleurencombo te maken met de blauweachterkap.. en anders moet ik t ff zien..

update snel!

oii
 
leuk voorkapje :) is dat al een stiekeme stap richting een LC cilinder en een radiateur of gewoon omdat het mooier is ?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top