Css Custom Sprint Sr

die onderkap is echt goed gelukt! meestal als underseat kappen gepoleysterd worden bij een sr worden het van die grote olie tankers :P maar deze is nog lekker smal! vet ding ga zo door!

die onderkap is echt goed gelukt! meestal als underseat kappen gepoleysterd worden bij een sr worden het van die grote olie tankers :P maar deze is nog lekker smal! vet ding ga zo door!

Klopt ! Ik wou een spits kontje..en ik vind het best gelukt, tis alleen niet orgioneel maarja kheb het alleen nog niet eerder bij sr gezien..maja..Ben alleen nog niet tevreden over de mono dus daar wordt nog aan gewerkt.

Deze lucht happers wil/ga ik er misschien nog in verwerken..Wat ik met de voorkant ga doen weet ik nog niet

spa0148oc4.jpg

ciaao

ja heb aerox remmerij wou stalen leidingen dus.. ( kheb alleen wel sr klauwen )
binnenkort achter wel aerox, want me sub frame wordt 6 cm verlengt. En dan het krap aan met de leiding want met sr remklauw loopt het dan onderlangs en met aerox klauw heb je wat meer ruimte want die gaat bovenlangs

thnQ voor je reactie :)

ey gast ben jij niet die ricard ofzo iets ? of hoe heet je want ik ken je scooter enz wel volgens mij heb ik jou al eens 2x gesproken op meetings :) wel mooi ding. ga zo door :)

Back