This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Css Custom Sprint Sr

Ik sluit me bij de rest aan, vind dit stuur niet bepaald mooi.

En hoezo Top Preformance stuurclamp? ik heb deze ook vroeger gehad op mijn ice toen ik hem helemaal in het begin opbouwde, die zijn toch gewoon van fietsen:S of staat er ook ergen op TP? volgens mij niet?

dankje..en die clamp..? van iemand overgekocht die zei dat het een
top preformance was.. maar boeiend..ik vind hem mooii.. ik bouw me scoot zoals ik het mooii vind en over dat m-stuurtje..? ik zei eerder al..ik heb deze bijna gratis gekregen kheb ook gewoon een normale kijk wel even welke erop komt.

op de foto lijkt het nog wat raar..de verhoudingen kloppen niet enz..omdat het frame op 2 polyester blikken staat en het blok weer op iets anders en de voorvork wordt nog verlaagt enz enz..komt allemaal wel goed..

PROBLEEEEM

hOi hOi.

Vandaag me scoot naar buiten gezet, want ik was van plan me scoot te testen. Gaat ie gvd niet aan..als ik 10 x heb gekickt zie je wat druppels benzine op de grond.

voorheen 3 dagen terug was het starten lopen, en liep mooii stationair, alleen beetje laten warmdraaien, en verder niks gedaan ( vanwege geen tijd & vanwege kut weer ) vandaag lekker vrij dus tijd zat, en het weer was wel lekker dus dacht eindelijk te kunnen testen heb ik dit weer..

iemand een oplossing..?? brand los

als je benzine kraan open blijft staan je vlotter niet helemaal sluit stroomt de carb langzaam over in je blok en ligt je uitlaat vol benzine.