Css Custom Sprint Sr

word wel wat :D staat bruut die nx fles
vette paddock trouwens ;)

succes nog

hey, dankje ja ik eerst even niks anders om hem
op de zetten :P

gaat mooi worden :W
en die nx fles staat ook sweet:P

veel s6 verder

Heey, dankje !

ding was echt vet toen die wit was, vindt em nu een stukje minder, jammer van de voorkap :)!

wat voorn setup ga je nu rijden, je verkocht alles zag ik ?

misschien wordt hij wel weer een keer wit :) vond het zelf ook wel vet al hoewel ik hem mat zwart ook wel chill vind, ik rijd gewoon nog met de zelfde set up, wat ik laatst allemaal te koop aan bood was spul van me andere project.

mvg

Ik vind die voorkap juist super vet :W, maak er wat moois van jongen! :)

Hey, ja ik vind hem ook vet, eens iets anders he. Verder bedankt voor je reactie..

Mvg, CustomSprintSR

laat het even rusten en denk er goed over na. je hebt wel een mooi custom hok staan...

Ja oke, dat heb ik gedaan. Het sleutelen enz blijft wel leuk. Alleen het kost veel geld..maar verder heb ik er niet veel aan, zijn hier niet veel stukken waar je lekker kunt gaan rijden en heb geen zin om risico te lopen om hem kwijt te raken als er wel politie komt. Sbo zit er ook niet in omdat ik zaterdags ook moet werken en dan zou ik dus alleen op zondag heen kunnen alleen dat is me enige "vrije" dag in de week. En om dan elke keer door heel nederland te reizen lijkt me ook niks. En aangezien ik binnenkort me rijbewijs ga halen wil ik ook een leuke auto hebben daar heb ik tenminste iets aan..dat blijft altijd een vervoersmiddel wat de scoot niet is.

mvg, customsprintsr

btw, Ik ga zondag voor de laatste keer denk ik een update doen.. hoe de scoot er uit zien enz.. Mits er dan nog niks is verkocht...Daarna gaat alles zeker de verkoop in..

mvg

Je hebt al allemaal verkoop topics staan zag ik?

Kan je hem net zo goed closen anders krijg je zo weer 434 post met jammer echt zonde dat je stopt.

De bedoeling is dat hij door gaat:P dus moeten er mensen zijn die hem zien te motiveren oftewel niet closen nog :P Tot de scooter weg is :)

Ik vind dat je een hele mooie SR hebt iedergeval .. heeft vele looks gehad en blijft toch een vet ding !! Jammer als je er mee stopt man !:)

Ik vind dat je een hele mooie SR hebt iedergeval .. heeft vele looks gehad en blijft toch een vet ding !! Jammer als je er mee stopt man !:)

Dat bedoel ik dus;)

Dat

Ik weet wat je bedoeld hoor daar niet van !

Maarja voor sommige mensen ook altijd nog leuk om laatste complimenten te krijgen over der project:P? Die misschien ook motiveren om door te gaan :P

Ik weet wat je bedoelt heb er ook weleens last van, iedereen denk wel eens. Maar je hebt er zo enorm veel tijd en inspiratie in gestoken, en niet eens de helft krijg je daarbij terug als je hem verkoopt.

Als je na maanden lang bouwen, testen, tegenslagen dan eindelijk daar eenmaal aan de start staat en mensen verbijsterd ziet kijken over het uiterlijk van je scooter dan heb ik altijd een bepaald gevoel dat zegt: "Ja dit is het allemaal waard". Die auto komt ook vanzelf wel, dit is een stukje jeugd wat je nooit zal vergeten dus maak het beste en het mooiste van zou ik zeggen!

En ook al kan je alleen zondags dan ga je toch zondags ? Ga dan ook naar damwoude, genemuiden etc. Ook zou Meinerzhagen en hockenheim zeker tot je lijstje moeten horen, want daar denk ik dat jij in het bijzonder veel aandacht krijgt omdat ze daar SR's wel vet vinden en deze SR ook wel een beetje germany style is! Dan kan je toch wel een keer vrij vragen ? :)

Haha, ik draaf door denk ik 8P je moet het natuurlijk zelf weten! Misschien heb je het al besloten. Ik zou het net zoals vele anderen heel erg zonde vinden!

Succes met je scooter, of auto of whatever :p

Hey,

Naja ik mag binnenkort afrijden enz, dus wil een mooie auto hebben. Heb al 1 op het oog.. die aardig wat geld kost ;d, Dus vandaar dat ik de boel wil verkopen.. Verder zondag is me enige vrije dag in de week dus dan heb ik geen zin om elke keer naar scooter meetings te gaan enz...aangezien ik me vriendin ook niet al te vaak zie enz enz enz.. naja we zien wel.

mvg,

haha, ja dat is vaker de 'smoes' over werken. Dan werk je neem ik aan 90uur per week ofzo?

Dan kan je toch makkelijk je scooter erbij houden dan verdien je wel genoeg geld:P

Hey,

Naja jij mag het zien als een smoes, ik werk ong 40/50 uur per week. Soms wel meer.. maar ik doe daarnaast ook nog een opleiding, en moet dan vaak savonds nog met scool bezig.. En wil me vriendin ook vaker dan 1 x per week zien en vrienden etc.. Soms moet je keuzes maken,, ook al zijn ze niet leuk. IK wil ook graag een mooie auto, en ja die kan ik tenminste gebruiken als vervoersmiddel wat ik niet met de scoot kan.. en ja tuurlijk kan ik me scooter en auto bijde nemen.. maar ben niet alleen voor me hobbies aan het werk natuurlijk.. wil niet voor altijd bij me ouders blijven wonen..

wejoo..

je heb gekke ideeen..

maar ze zijn gruuwlekk...
volgensmij zag ik je laatst nog pvdd op SF..

wel nettjes gedaan allemaal..
uitlaat staat echt dikk..
weeris wat anders als terugloop:P..

succes dr mee!

Back