Croes Tuning 2 Fast Sprint Zip Sp.....Aruba

BurN said:
Uhh, als daar een hoge drukgebied is, dan vallen de waardes voor hem bij een ongecoriigeerde meeting ook wel positief uit hoor +ralf+

Waar wij de scooters testen in onze buurt is het onder de zee niveau.....maar de sprint baan ligt dicht bij de zee en is boven de zee niveau dus dat zal verschillen in zijn.

De Zip heeft een goeie beurt gekregen.....andere drukveer,trekveertjes etc etc

Helemaal opnieuwd gesteld doordat wij een membraan van een 125cc Crosser erin heeft gezet door de carters aan te passen en ik moet zeggen dat het echt een betere reactie heeft dan vroeger!!

En de carburateur is ook onder de freesbank gegaan om verdere aanpassingen en tuning!!!! ;)

Foto's komen morgen ofzo...

Grtzzz,

Eldrick
 
Hey, relaxt dat je reageerd, ik ben nu in Aruba en wou toch echt even een kijkje nemen in jullie tuningshop, kan alleen helemaal niets vinden over locaties ed. Alleen dat rpmaruba in San Barbola zit. Lijkt me leuk om je te meeten, en je scooters even te komen bekijken... Stuur maar even een pm ofzo, we zijn nu toch de enige die nog wakker zijn :p

Gr Mark-Maarten
 
Ee swa

Te vet project heb je ;)

Echt je woont in het paradijs op aarde

volgens mij ook wat betreft politie beleid

toen ik afgelopen zomer @ aruba was reeed de politie zonder helm op motoren :p

Miss ga ik deze zomer weer :p
 
Ja je moet hier komen.....politie doet niet zo druk om met helm te rijden....zelfs niet druk met rijbewijs lol

Sprint Races beginnen weekeinde van 16 maart!!!
We zijn bezig met 4 blokken voor de sprints.
1. 2 Fast Piaggio (Witte Zip) Met NX!!
2. Mina Athena 2 Fast style tuning (Frame)
3. Mhr Speed 04 met 2 Fast Krukas (Zip) Misschien Met NX!!
4. 180cc Blok Malossi (Runner)

Grtz,
Eldrick

Grtz,
Eldrick
 
Last edited:
Morgen post ik foto's van de membraan die wij gebruiken in onze scoots.....die is van een CR 125cc.

De carter is gekotterd zodat de membraan erin kan passen:p

Grtzzz,

Eldrick
 
nice, echt zeer phatte zip en leuke scores, heb je toevallig geen filmpjes van 1 van de scooters.

en ben ook zeer benieuwt naar de foto's :)

gr. kevin
 
Arurox said:
Ja je moet hier komen.....politie doet niet zo druk om met helm te rijden....zelfs niet druk met rijbewijs lol


Jup ik weet het man

Miss aanstaande zomer weer present @ cariben

alleen het is zo lastig om die scooter mee te nemen he :*

Maja succes verder man!
 
Jah das zeker relaxt man dat je geen helm ed moe hebben,, Maar kben al een paar keer in Amerika(florida) geweest, En daar mag je gewoon met opgevoerde scooter rijden,, Je ziet daar bijna geen scooters, maar als je ze ziet zijn ze bes wel vet :D,

Ontopic:
Ben wel benieuwd naar de Turbo op je blokkie:D
 
Ben wel benieuwd, maar is vind dat er erg weinig echt geupdate wordt.
Waar blijven die fotos en filmpjes nou ?
Laten we eerlijk blijven maar dit zou net zou goed gebakken lucht kunnen zijn... no offense ...

Ciao
 
Cra-c-c said:
Ben wel benieuwd, maar is vind dat er erg weinig echt geupdate wordt.
Waar blijven die fotos en filmpjes nou ?
Laten we eerlijk blijven maar dit zou net zou goed gebakken lucht kunnen zijn... no offense ...

Ciao

Juist.

In Septemer '05 heb je ook al eens gepost dat je morgen 'ofzo' foto's zou posten, en nog zie ik niks. Ik wil je ook niet beledigen ofzo, maar wat je hier hebt in woorden is tof om te lezen dus dan lijkt het me vanzelfsprekend dat wij het hier met meerdere foto's ook willen bekijken.
 
Jongens, gebakken lucht is geen optie, na mijn reply (paar posts hierboven) heeft Eldrick (Arurox) me gepmt, en na enkele pm's ben ik uitgenodigd om even een kijkje te komen nemen.

Klein verslagje:
Eenmaal aangekomen; Croes Tuning, het is een winkel met ongeveer de oppervlakte van 2 garage's, het voorste gedeelte is de winkel, hier staan vitrine's en een hele dikke 125cc crosser (met tot mijn verbazing een V-Force membraan) Daarachter is de werkplaats; een nieuwe freesbank en een nieuwe draaibank! Supervet, in die werkplaats staat de Zip, met 2Fast en de hele mikmak, ook heeft hij het ''Turbo-boost'' project aan me laten zien en uitgelegt. Daarnaast is een andere werkplaats, waar ze gewoon sleutelen. De winkel is niet van Eldrick (Arurox) maar van een andere jongen (ben ze naam even kwijt) Hij werkt overdag bij de plaatselijke olierafinaderij, en s'avonds runt hij deze winkel. Hij is de Stage6 leverancier van heel de Carribean. Jammergenoeg kon Eldrick niet komen, maar het was er zeker vet!

Als ik er weer ben gaan we nog eens meeten!

Foto's moet ik maar even proberen tepakken te krijgen, staan op me pa's laptop.
Gr Mark-Maarten
 
aerox.tuning said:
nice leuk om te horen :) hopelijk post de eigennaar keer een filmpje ;)

gr. kevin

Ik heb momenteel geen video's op mijn pc.
Ik ga kijken of ik video's kan krijgen van de straat sprints van zaterdag en zondag geleden(25 + 26 Feb 2006)
Er waren veel sprints van 2 Fast tegen Runner 180cc helemaal malossi etc etc
Zip speed tegen aerox Polini evo.

Foto's van de membraan maak ik zelf vandaag en post ik zodra ik terug kom van croes tuning!!

zoals jullie kunnen zien is het niet gebakken luchts:p:p!!!

grtz,

Eldrick
 
MarkMaarten said:
Jongens, gebakken lucht is geen optie, na mijn reply (paar posts hierboven) heeft Eldrick (Arurox) me gepmt, en na enkele pm's ben ik uitgenodigd om even een kijkje te komen nemen.

Klein verslagje:
Eenmaal aangekomen; Croes Tuning, het is een winkel met ongeveer de oppervlakte van 2 garage's, het voorste gedeelte is de winkel, hier staan vitrine's en een hele dikke 125cc crosser (met tot mijn verbazing een V-Force membraan) Daarachter is de werkplaats; een nieuwe freesbank en een nieuwe draaibank! Supervet, in die werkplaats staat de Zip, met 2Fast en de hele mikmak, ook heeft hij het ''Turbo-boost'' project aan me laten zien en uitgelegt. Daarnaast is een andere werkplaats, waar ze gewoon sleutelen. De winkel is niet van Eldrick (Arurox) maar van een andere jongen (ben ze naam even kwijt) Hij werkt overdag bij de plaatselijke olierafinaderij, en s'avonds runt hij deze winkel. Hij is de Stage6 leverancier van heel de Carribean. Jammergenoeg kon Eldrick niet komen, maar het was er zeker vet!

Als ik er weer ben gaan we nog eens meeten!

Foto's moet ik maar even proberen tepakken te krijgen, staan op me pa's laptop.
Gr Mark-Maarten

Dus jij gaat ff met het vliegtuig daarheen om een te controleren of het wel klopt wat ie zegt?x|

of was je daar toevallig al:*
 
Ik vind het echt vet allemaal dat het dit forum daar ook bekend is en hoop echt dat jullie een keer langs komen op de nederlandse meetings.
 
Facilly said:
Dus jij gaat ff met het vliegtuig daarheen om een te controleren of het wel klopt wat ie zegt?x|

of was je daar toevallig al:*

OMG 8P

Tuurlijk was ik daar al! Die mensen daar zijn echt scheitlijp op dat eiland, beschermende kleding? Neejoh, veel te warm gek, gewoon op een hayabusa met een t-shirt, korte broek en zonder helm!

:*
 
Back
Top