Croes Tuning 2 Fast Sprint Zip Sp.....Aruba

[L.&.F.U.RT]JB said:
Aruba Sprint Record Holder (No NX) -> Aerox 9,20 Secs @ 200 M @ 74Mph(118,4kmpu)

Aruba Sprint Record Holder (NX) -> Zip Sp 8,70 Secs @ 200 M @ 82,73 Mph

Kijk eens naar die zieke tijden :D damn ik zit echt te wachten tot die kerel foto`s upload.. heb m`n "kwijl" emmer al klaar staan :>

Nu hebben we laatst met 2Fast zonder NX een tijd van 8,60 Sec gehaald op de 200M en met een snelheid van 72 MPU (116 KMPU)

Nu gaat de NX kit op de 2FAST!!!

Grtzzz,

Eldrick

Last edited:
Te vette zip! Ik zie dat je scooter ook een soort "wigje/ophoging" bij spruitstuk--> membraam. Is dit voor het betere verloop van het mengsel ?

Aangezien ik altijd hoorde/dacht dat bij Piaggio een wigje niet nodig was omdat de intlaat gewoon goed was.

G spotter said:
damn das onder 7 seconde op 150 meter

vergeet niet dat je de laatste 50 meter sneller doet als de 1e 50 meter ;)

trouwens... heb je nou een soort van omgekeerd wigje op je blok zitten ? tussen je spruitstuk en membraan zeg maar ?

wat is daarvan het nut ? je carb gaat er alleen maar schuiner door staan... geeft het betere flow ?

JasperdB said:
vergeet niet dat je de laatste 50 meter sneller doet als de 1e 50 meter ;)

trouwens... heb je nou een soort van omgekeerd wigje op je blok zitten ? tussen je spruitstuk en membraan zeg maar ?

wat is daarvan het nut ? je carb gaat er alleen maar schuiner door staan... geeft het betere flow ?

Dat zei ik al! ;).

Ik denk zelf dat het wel betere flow maakt. Als je ff goed doorkijkt zeg maar, of zie ik scheel :+

Ruben said:
Dat zei ik al! ;).

Ik denk zelf dat het wel betere flow maakt. Als je ff goed doorkijkt zeg maar, of zie ik scheel :+

ja sorry, kijk naar verschil in tijd van onze posts... ervoor zat ik te lezen ;)

maar goed... het viel me op dus ik d8 : ik vraag et ff

JasperdB said:
ja sorry, kijk naar verschil in tijd van onze posts... ervoor zat ik te lezen ;)

maar goed... het viel me op dus ik d8 : ik vraag et ff

Boeiend ook ! ;) Nu hopen dat ie reageerd 8P

Back