rs-ruud said:toch vreemd dat ie dan begint te pingelen, als er bij een zoveel 100 euro daar al geen rekening mee is gehouden
nogmaals, ik zou lkkr testen zo1!
Hans F. said:
v-power duitsland 100, nederland 97, vanaf 98 mag t pas super benzine genoemd worden drom staat er klein onder euro 95...SpeedPunk said:Waar haal jij deze kennis vandaan ?
In duitsland ligt het octaangetal van de V-power
hoger als hier in NL.
bij ons is het naar mijn weten gewoon 95.
Burn heeft er 1 meeting een uurtje mee rondgereden,
toen overgestapt naar euro98, en verschil was duidelijk voelbaar
hij reed beter op de normale euro 98 dan op V-power, mijn mening:
lekker bij euro 98 blijven -:-
Joël said:Ontopic:
Het verruimen van je squish heeft wel degelijk een aanzienlijke invloed op je compressieverhouding, elke 0.1 mm die je ruimer gaat op een 47.6 boring geeft je 0,18cc meer volume. Dat wil zeggen dat bij een compr. verh. van 15:1 de squish 0.2mm ruimer zetten een verhouding geeft van ong. 14:1.
Niet echt verwaarloosbaar dacht ik zo.
rs-ruud said:shit, schandalige rekenfout van mij :+
maar toch blijf ik erbij dat je niet je squish mag gebruiken om compressieverhouding omlaag te brengen
Aprilia_area 51 said:Marco of Joël : Kunnen jullie misschien een fototje plaatsen van een kopje?
aangezien jullie regelmatig die dingen in de vingers krijgen.