Originally posted by Ufo
Ik heb trouwens bij 125cc racekopjes nog een ander profiel voor verbrandingskamers gezien.
de richtlijn van 100 octaan is 1:15.Originally posted by TimmeH
denk dat die 2 octaan dus niets schelen. je zou eerder rond de 120 moeten zitten zoals dat met kart benzine is. lijkt mij dan
Originally posted by pro race
de richtlijn van 100 octaan is 1:15.
Originally posted by Ufo
Een beetje tuner kijkt natuurlijk ook nog of de squishrand niet wat smaller kan en welke nadelen en voordelen dit zal op leveren. Verder sluit ik me deels bij plaatje 4 van marco aan
Originally posted by ABT
Verbrandingskamer uit de midden ? (tegenover de uitlaatpoort)
Originally posted by Ufo
Nee, dat is voor koeling. En niet bepaalt voor racers (een beetje mischien wel, maar niet teveel).
Ik bedoel echt de vorm rondom de bougie, maar das een beetje lastig uit te leggen en ik weet ook niet of het op prijs wordt gesteld door bepaalde mensen als ik dat doe.
En is is prima te maken met het juiste gereedschap.
Originally posted by aerox-evo70
precies, er is dus geen duidelijke squishrand (voorbeeldje staat ook in boek van Graham Bell)
maar heb er int echt dus ook 1 gezien die volgens hun beter werkten.
Originally posted by aerox-evo70
niet zonder, maar minder duidelijk, dus overlopend... zonder echte rand
Ruff said:maar robbert ... franswa heeft hem niet uitgedraaid ...
en die heeft toch echt nergens last van ....
lijkt me niet dat dat PUUR geluk is ...:S
want als er iemand slecht met zijn spul om gaat is hij het wel
cia spreek je wel weer !