B
Originally posted by baeron tuynheck
daarom, ik ga niet met negentig zonder helm rijden. Ik bedoel, je kapsel zit dan toch niet meer. Dan verkies ik liever nog (een beetje) veiligheid boven "stoer" doen. Want met 90 op een citta is al maf, maar dan zonder helm rijden ben je helemaal gek....
je hebt helemaal gelijk maar is dat een beetje te verhelpen met verstevigingen???
Originally posted by Casemasux
dikke plaat alu ofzo z'n achterbrug nagemaakt,
hmm neej... kon niks vinden
maar ikwil toch 70 of 80 cc erop. En ik denk dat ik toch voor trekkracht ga
zou het mogelijk zijn om een orginele scooter eruit te trekken??
gaat ik denk ik toch (zeker) voor snelheid. Lijkt me wel vet. dat je een onbegrensde scooter eruit vlamt!! hhaha ik zie het nu al helemaal voor me
haha vet, ik ga daar nog wel een keer een foto van maken als ik dat doe! super vet. Maar is het ook slim om met membraam klepjes te gaan kutten?? of sciet ik daar heel weinig mee op??
Hoe sluit ik trouwens mijn black light aan op me brommer??
Originally posted by Casemasux
citta heeft geen membraan....
ow kut ja, sorry mijn fout
lampje zou je eventueel op de bedrading van je koplamp kunnen aansluiten
ik hoop het want ik wil graag me digi teller zien in het donker
Ik had toen der tijd een Navigator op me Aerox, enne die citta van Zeratul kon het in het begin net niet bijhouden, maar eenmaal op toeren reed dat ding mij voorbij.......Originally posted by baeron tuynheck
gaat ik denk ik toch (zeker) voor snelheid. Lijkt me wel vet. dat je een onbegrensde scooter eruit vlamt!! hhaha ik zie het nu al helemaal voor me
Jaha, waarom is de linker teelbal van een nachtuil altijd zo geel??
tnx