tomos uitlaat op citta

LvdH

New Member
goedendag allemaal,

ik heb recentelijk een gilera citta uit 85 gekocht hier zit de originele uitlaat onder.
Nu vind ik zelf een sigaar uitlaat mooier en kan ik die eigenlijk alleen vinden voor tomos of puch maar past deze ook op een citta, en zal dit veel efect hebben op hoe hard hij loopt.

uitlaat in kwestie:



alvast erg bedankt.

met vriendelijke groet
 
Advertisement - register to remove this

goedendag allemaal,

ik heb recentelijk een gilera citta uit 85 gekocht hier zit de originele uitlaat onder.
Nu vind ik zelf een sigaar uitlaat mooier en kan ik die eigenlijk alleen vinden voor tomos of puch maar past deze ook op een citta, en zal dit veel efect hebben op hoe hard hij loopt.

uitlaat in kwestie:



alvast erg bedankt.

met vriendelijke groet
Wat ik bij de citta van een maat heb vernomen is dat de uitlaat doormiddel van een klem vastzit op de uitlaatpoort van de cilinder. En dus niet met tapeinden zoals bij een tomos of puch. Dus ik weet vrijwel zeker dat een tomos of puch uitlaat niet zal passen.
Post automatically merged:

goedendag allemaal,

ik heb recentelijk een gilera citta uit 85 gekocht hier zit de originele uitlaat onder.
Nu vind ik zelf een sigaar uitlaat mooier en kan ik die eigenlijk alleen vinden voor tomos of puch maar past deze ook op een citta, en zal dit veel efect hebben op hoe hard hij loopt.

uitlaat in kwestie:



alvast erg bedankt.

met vriendelijke groet
Is deze wat voor jou?
 
Back
Top