citta

• Thread starter Thread starter baeron tuynheck
  • Start date Start date
B

baeron tuynheck

Guest
Eindelijk (bijna) mn scoot verkocht... en bijna een citta gekocht....maar nou vroeg ik me af, schiet ik wat op met een speed engine???? en ik wil de snelste citta hebben van de omgeving, maar scheelt het veel tussen de 2 polini uitlaten voor citta qua trekkracht en top speed??

tnx

Advertisement - register to remove this

daarom, ik ga niet met negentig zonder helm rijden. Ik bedoel, je kapsel zit dan toch niet meer. Dan verkies ik liever nog (een beetje) veiligheid boven "stoer" doen. Want met 90 op een citta is al maf, maar dan zonder helm rijden ben je helemaal gek....

Originally posted by baeron tuynheck
daarom, ik ga niet met negentig zonder helm rijden. Ik bedoel, je kapsel zit dan toch niet meer. Dan verkies ik liever nog (een beetje) veiligheid boven "stoer" doen. Want met 90 op een citta is al maf, maar dan zonder helm rijden ben je helemaal gek....

dan nog, ding heeft alleen trommelremmen,frame zal die snelheid niet lang houden,achterbrug zal het al helemaal niet leuk vinden...

je hebt helemaal gelijk maar is dat een beetje te verhelpen met verstevigingen???

ja gewoon buis ertussen lassen ofzo,zag ook een keer op marktplaats een citta staan die had van dikke plaat alu ofzo z'n achterbrug nagemaakt,dus het enige wat er nog blijft is dat je voor+achter trommelrem hebt...

dit "was" mijn citta hier zie je de homoet ik blijf het de mooiste uitlaat vinden....
citta.jpg

hmm neej... kon niks vinden

maar ikwil toch 70 of 80 cc erop. En ik denk dat ik toch voor trekkracht ga

zou het mogelijk zijn om een orginele scooter eruit te trekken??

hmm neej... kon niks vinden

maar ikwil toch 70 of 80 cc erop. En ik denk dat ik toch voor trekkracht ga

zou het mogelijk zijn om een orginele scooter eruit te trekken??

nou in het begin misschien 2 seconde niet maar met een 70 haal je behoorlijk wat scootertjes in mits goed afgestelt

gaat ik denk ik toch (zeker:)) voor snelheid. Lijkt me wel vet. dat je een onbegrensde scooter eruit vlamt!! hhaha ik zie het nu al helemaal voor me:D

gaat ik denk ik toch (zeker:)) voor snelheid. Lijkt me wel vet. dat je een onbegrensde scooter eruit vlamt!! hhaha ik zie het nu al helemaal voor me:D

ik reed 1x zenith eruit was gozer met helm op en technigas eronder(niks bijzonder maar toch) die keek behoorlijk raar toen ik ff inhaalde:P:P8)

haha vet, ik ga daar nog wel een keer een foto van maken als ik dat doe! super vet. Maar is het ook slim om met membraam klepjes te gaan kutten?? of sciet ik daar heel weinig mee op??

Hoe sluit ik trouwens mijn black light aan op me brommer??

haha vet, ik ga daar nog wel een keer een foto van maken als ik dat doe! super vet. Maar is het ook slim om met membraam klepjes te gaan kutten?? of sciet ik daar heel weinig mee op??

Hoe sluit ik trouwens mijn black light aan op me brommer??

citta heeft geen membraan....
lampje zou je eventueel op de bedrading van je koplamp kunnen aansluiten

Originally posted by Casemasux

citta heeft geen membraan....

ow kut ja, sorry mijn fout

lampje zou je eventueel op de bedrading van je koplamp kunnen aansluiten

ik hoop het want ik wil graag me digi teller zien in het donker:)

Ik had toen der tijd een Navigator op me Aerox, enne die citta van Zeratul kon het in het begin net niet bijhouden, maar eenmaal op toeren reed dat ding mij voorbij.......

haha geinig...

MAAR NU EEN BELANGRIJKE VRAAG!!!!!

WELKE KLEUREN MOET IK HEM SPUITEN???? HIJ WORDT HELEMAAL POLINI DUS BLAUW WIT?????

Back