This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

citta

• Thread starter Thread starter baeron tuynheck
  • Start date Start date
B

baeron tuynheck

Guest
Eindelijk (bijna) mn scoot verkocht... en bijna een citta gekocht....maar nou vroeg ik me af, schiet ik wat op met een speed engine???? en ik wil de snelste citta hebben van de omgeving, maar scheelt het veel tussen de 2 polini uitlaten voor citta qua trekkracht en top speed??

tnx

2 polini uitlaten?

gewoon 13/13 erop gooien+malossi powerfilter,homoet uitlaat(moeilijk te krijgen maar wel de snelste! en indien nodig contactpuntjes afstellen,verder hangt het ervan af wat je wil kleine poeli(60 a 70) is lekker hardgaan maar langzaam optrekken of grote poeli(80,90,origineel) is redelijk snel optrekken maar lage topsnelheid

Powerfilter is helemaal niet nodig, gwoon je std ding openknippen \homoet is wel leuke top, maar ik geloof niet echt lekker voor trekkracht. Proma Cirquit en Polini Top One zijn ook goed...

Ik hoorde van een maat van me dat je ook een vario (ofzo) voor een citta kon krijgen.....zou wel leuk zijn, want een opgevoerde citta trekt zo verrot op.......als je een beetje leuke top wil hebben

Originally posted by NastroAzzuro

Powerfilter is helemaal niet nodig, gwoon je std ding openknippen \homoet is wel leuke top, maar ik geloof niet echt lekker voor trekkracht. Proma Cirquit en Polini Top One zijn ook goed...

zeker wel homoet rijd echt het lekkerst,reed er een vriend van mij uit die had precies hetzelfde eronder hangen alleen dan een polini uitlaat en ik ging harder,en ja je kan ook je std filter boren maar ja malossi powerfilter is gewoon goed en wat kost het nou 10 euro ofzo?

Originally posted by VoDKaReDBuLL
Ik hoorde van een maat van me dat je ook een vario (ofzo) voor een citta kon krijgen.....zou wel leuk zijn, want een opgevoerde citta trekt zo verrot op.......als je een beetje leuke top wil hebben

met een 70 cc trek je veel lekkerder op,vario voor citta? nooit van gehoord bedoel je niet racekoppeling ofzo?

sitta is gewoon schijt goedkoop

maar je kan ook een hele set krijgen van malossi, maar dan ben je 2000 gulden lichter en dat vind ik teveel (voor in een keer dan)

Originally posted by baeron tuynheck
sitta is gewoon schijt goedkoop

maar je kan ook een hele set krijgen van malossi, maar dan ben je 2000 gulden lichter en dat vind ik teveel (voor in een keer dan)

dan doe je toch iets verkeerd voor dat bedrag heb je een nieuwe citta,citta opvoeren

13/13 35-40 euro ofzo
powerfilter 10 euro
een goeie uitlaat 100 euro
poelie's v-snaar 20 euro

en dan loop je voor een citta wel lekker tenzij je er 70 cc op wil hebben ofzo

Originally posted by Casemasux

met een 70 cc trek je veel lekkerder op,vario voor citta? nooit van gehoord bedoel je niet racekoppeling ofzo?

Die maat van m ben ik dus...ik heb ook een citta, ligt een 80cc blok onder, en dr is wel degelijk een "vario" te koop voor een citta, maar dan heet ie een belse koppeling (don't ask me why) maar ik heb m er ook eventjes opgehad, geleend van iemand, maar dat rijd echt wel goed hoor....alleen ik had m niet echt goed afgesteld dus hij draaide een beetje overtoeren..... najah, nieuwe zuigerveren en klaar....

maar btw, als ie klaar is wil ik wel een stukje met je racen......of ben ik neit in de omgeving???

belse koppeling is dat niet gewoon 1 lange veer in je koppelinghuis?kan me een vario namelijk niet voorstellen op welke plaats zou die dan moeten komen?

Originally posted by baeron tuynheck
da weet ik niet
maar ik vlam jou

maar ik wwet nog niet wat ik wil... snel of acceleratie

gewoon een 70 poeli erop dan trek je nog wel aardig in combinatie met het andere spul en je hebt top van rond de 60-65

Originally posted by Casemasux

belse koppeling is dat niet gewoon 1 lange veer in je koppelinghuis?kan me een vario namelijk niet voorstellen op welke plaats zou die dan moeten komen?

Nope, zit 8er, ipv je poulie, dan past die zwarte kap er ook eni meer op, das jammer, en r zit best een groot blok 8erop..maarjah...ik weet ine precies hoe dattie werkt, alelen wel dat ie opengaat naarmate die harder draait ,dus kleinere poulie, dus eerst trekkracht en dan kleine poulie voor snelheid..... werkt best god hoor, alleen ik kon er geen ineuw vinden...die maat van me had m een keer voor 150 gulden kunnen kopen uit de vondst...ik ben r verder pas 1 tegengekomen.... en die was gaar

no way 60-65... Ik zat te denken qua setup aan:

polini 70cc
polini speed engine
polini uitlaat (ben er nog niet uit welke, de snel optrek- of top uitlaat(wat een woord))
polini koppelding(als je die hebt)
polini krukas(als die er is)
meer

oftewel: alles polini... als ie af is is ie te zien op de eerst volgende meeting.... Ik hoop dan te mogen racen/draggen tegen andere citta's

ga je ook helm op doen of ben je levensmoe?8P