This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Cillinder hemd!! Wat moet ik! Help

Diether van essen

Minarelli megool
Dag mannen, ik heb een italkit 70cc liggen. Alleen een deel van mijn hemd van m’n cillinder is weggehaald. Mijn conclusies waren of iets van t hemd was afgebroken, iemand wou z’n flow verbeteren omdat hemd voor membraan zat. Maar mijn zuiger zou ook kunnen kantelen. Wat moet ik nu hier mee?

Hebben jullie adviezen?

Wat is het nut hiervan?

Hier een paar foto’s!

Attachments

• 56098683-FAEE-4D13-ABD1-9D5E94A227AC.png
    800.7 KB · Views: 30
  • 8B26E3B9-6436-4B81-BDB2-BADFE7E69BBA.png
    728.5 KB · Views: 30
  • C733D85A-CFB3-4EB1-AC0C-DF90E6EB22BD.png
    784.1 KB · Views: 31
Zou hem zelf niet gebruiken als je weet dat het hemd te kort is..

Neem aan dat je geen zin hebt in kantelde zuiger en straks in een stuk loper.

Leuk voor in de vitrine kast te zetten, meer niet.

gokje hoor: zou het een aanpassing kunnen zijn om een krukas met een grotere slag te kunnen gebruiken? daarbij zou de drijfstang anders tegen dat hemd aan kunnen slaan. maar als je dit zou doen, moet er ook een kortere drijfstang en zuiger in, zowel boven als onder de pistonpen omdat ie anders onder uit de cilinder loopt, bodem de kop raakt. maar als het dit niet is, lekker in een vitrine zetten of als presse papier gebruiken

Je geeft het zelf al aan:

Dag mannen, ik heb een italkit 70cc liggen. Alleen een deel van mijn hemd van m’n cillinder is weggehaald. Mijn conclusies waren of iets van t hemd was afgebroken, iemand wou z’n flow verbeteren omdat hemd voor membraan zat. Maar mijn zuiger zou ook kunnen kantelen

Als ermee gerotzooit is zou ik hem persoonlijk niet monteren..

Stukje van het hemd wegdremelen of wegfrezen kan prima maar hier is het hemd geamputeerd op brute wijze. Als dit al enigzins fatsoenlijk wil draaien dan durf ik te wedden dat het kapot is gelopen voor je het fatsoenlijk hebt kunnen afstellen. Voornamelijk alleen al omdat je je warmte zo amper kwijt kan. Dus zou er niet te veel tijd in steken. Wellicht leuk voor in een vitrinekast van de mancave maar meerr ook niet

Ja alleen het is een pen 10 cillinder!