paul gouda
New Member
Beste iedereen Ik zit met het volgende Ik heb een scooterveiling gekocht of gewonnen bij BVA de scooter heet officieel Sonik Eagle King 2014 de bijlage zie je wat foto's hij is onder meerdere namen uitgebracht Falcon, BMS Prestige , Viper Racer, nu kan je in China alleen hele grote hoeveelheden kopen Rusland is een invoer verbod . nou zag ik dat ze in Tsjechië ook te krijgen zijn heeft iemand ervaring ermee of dat aankomt of dat iemand voor mij die spullen mee kan nemen naar Nederland het is namelijk zo de voorkappen en spatbord voor zijn beschadigd je kan het op de foto,s zien ze zijn nergens te koop, ik heb wel een reparatie zet dan zou ik ze kunnen repareren maar daar ben ik misschien niet zo handig in omdat ik daar geen ervaring in heb en degene die mij wilde helpen is helaas dusdanig ziek geworden dat dat niet meer mogelijk is. Maar wil wel graag de scooter afmaken omdat mijn zoon 16 is geworden weet iemand waar ik deze kappen kan kopen in Nederland bijvoorbeeld of zou iemand mij kunnen helpen om die kapper te maken Ik heb de polyester of heeft er iemand ervaring ermee om uit Tsjechië te bestellen. met vriendelijke groet Paul van Leeuwen