This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Case mod

Cinds de CEbit 2003 ben ik ook helemaal weg van Prometeia systeem, nog eventjes doorsparen dan kan ik ook weer een volgend PC projectje beginnen. Binnenkort wat PC stuff te koop dan (Vervelend sparen als je verschillende hobby's hebt, auto/audio, ICT, scootz, games)

Greetzz DAW

DAW ik ken er alles van... Ken je Dabit van GoT met ze phase change.. Daar ben ik nog een paar keer geweest, 100km verderop :S

Maarja ik heb te weinig tijd en zit nu ook zwaar over prometia na te denken

me pa heb laatst nog een zalman gemod, zodat ie op me verouderde p4 socket paste

pics... beetje onscherp/kut want ding twiekte een beetje :henko:

Nette temps

Pic gemaakt met een gloednieuwe Trust 770 Camera * ter recensie, ik ga dat niet kopen eh * redelijke goeie kwali, vergeleken met de prijs die je ervoor moet neer leggen

van tweakers? der was nix van tweakers bij, A.P Versteeg, of te wel Tom versteeg heeft die mod gemaakt, prom/wc/lian action die kast is al weer verkocht, daarna kwam die met een Aopen modje met prom, en nu komt ie weer met iets nieuws

ooh d8 case van tweakers maarre goed.. zit je ook in een IA? daar hebben ze wel leuk spul voor casemods.. lage prijs..

is mijn modje dan niet een Echte mod?? hijs nog niet af hoor maar ik ben wel een gast uit de rijtje bekendere modders ( nee pats niet :| 8) )

ik snap niet dat mensen zoooveel geld in een pc stoppen, met allemaal lampjes en waterkoeling enz enz.....wat is het nut ervan ? met dat geld kun je toch wel wat beters doen ??? wordt je pc er zoveel sneller van ??? valt wel mee toch ?

Ook van die kermis attributen die de meeste er in hangen? Lijk mij dat als iets stroom gebruikt deze opwarmt. Als ik sommige "keesmods" zie denk ik eerder aan een kerstboom

en lekker handig als je je pc in je slaapkamer hebt staan...kan je dat ding nooit een avond aanlaten staan, doordat er een lichtopbrengst uitkomt waar menig gloeilampje niet aan kan tippen

als je dan toch aan het modden bent fix je er gelijk een knopje tussen, kun je em uitzetten

Originally posted by Flash
Ook van die kermis attributen die de meeste er in hangen? Lijk mij dat als iets stroom gebruikt deze opwarmt. Als ik sommige "keesmods" zie denk ik eerder aan een kerstboom

CCFL lampen stoten haast geen warmte af. Daarom ook CCFL en geen neon.

Ik haat casemodden :|