This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Carter tuning

Status
Not open for further replies.
Bart Hoedemaker said:
zie je dit is dit ook verneukt 8P ?


Ik ken de foto toevallig, en zie niet in wat dit met jouw blok te maken heeft. Dit is een foto van een 4takt kop. De putten zijn er in gemaakt zodat het vloeibaar staal beter hecht.
Ik zie dus echt totaal geen verband met deze 4takt kop en jouw getjoende 2takt carters..

//edit//
Erik was me voor +pippi+
 
Bart, het lijkt me duidelijk dat je het niveau van een kleuter met volgescheten broek hebt als je zo blijft reageren....
De uitlaatpoort die jij laat zien (tenminste ik neem aan dat het een uitlaatpoort is en heb het volgens mij al eerder gezien in dit topic) heeft ook een soort van "golfbal" effect. Ze hebben het vast met een goede rede toegepast, en misschien leverde het hun wel 10pk op, weet jij veel?
Persoonlijk denk ik dat het in een scooterblokje niks oplevert, of je moet misschien de rest van je onderdelen er ook wel compleet op aanpassen, maar dat durf ik niet te zeggen.
Jij vraagt wat je er verder nog aan kan doen? Als je uit wilt gaan van meningen van mensen hier op het forum zullen ze je allemaal aanraden om het "glad" te maken en daarna te stralen/polijsten. Dat is maar net wie je spreekt en wat hij denkt dat beter is. Mijn persoonlijke voorkeur zou uitgaan naar het stralen.
Wat jij wilt is iets nieuws, iets innovatiefs waar al vaker over is gesproken, maar niemand heeft het tot nu toe geprobeerd. Als jij tips wilt over het bewerken van je spullen op deze manier neem dan eens contact op met de maker van die uitlaatpoort op die foto. Misschien kunnen die mensen je helpen, maar zolang je het hier zoekt denk ik dat je alleen maar van dit soort reacties kunt verwachten, aangezien er hier niemand is die met dat soort dingen bezig is of zo vrij is om het te vertellen als hij ermee bezig is.

[edit]
Hmmmz nu ik beter naar de foto kijk
Maargoed er zijn toch weleens foto's geweest hier van mensen die dit in 2takt blokken hadden gemaakt of ben ik nou gek?
Anders ben ik bij deze forumn00b van de dag :+
[/edit]
 
lol anders ben je grappig, dit is dus aangebracht om de flow te bevorderen, en nee het is niet zodat het vloeibaar metaal beter hecht 8P

en als je op mijn foto kijkt, zie je dat de aller onderste foto, niet zeker niet klaar is, de bovenste is ook een stuk minder ruw, maar het er wel putjes in gelaten vanwege dat..
 
Bart Hoedemaker said:
lol anders ben je grappig, dit is dus aangebracht om de flow te bevorderen, en nee het is niet zodat het vloeibaar metaal beter hecht 8P


Wat jij wil jongen.. Wie zoekt het artikel even op om deze gast nu echt definitief out te maken? Mol :W?
 
Joost@aerox said:
Wat jij wil jongen.. Wie zoekt het artikel even op om deze gast nu echt definitief out te maken? Mol :W?

waarom ga je voor dit soort volk moeite doen? ik heb geen eens zin om een verhaal te gaan tikken
 
Bart, je zegt dat je het met frees & dremel hebt gedaan. Maar dat kan gewoon volgens mij niet Wat voor freesje heb je gebruikt. Want dat wat jij in je carter hebt lijkt door een oma/opa gedaan met een schuddende hand oid. Tis gewoon bagger :W
 

Ik ga dus rijden met:

90 cc Char Mo
Oko 30 mm
TP 28 Spruitstuk.
Polini Membraam
Zelfgemaakt tussenstuk ( membraam, spruitstuk) ook om cartervolume te vergroten.
Power One krukas en C3 lagers.
Polini For Race uitlaat.
 
Geef toe Joost, Mol. Zelfs ik met mijn He-Ja (bagger tuned carter) was niet eens zo erg


Maar Bart, het komt er dus op neer dat jij het niet eens slecht vind, het begin wat je op de foto hebt laten zien ?
 
hmm ben ff kwijt hoee die gast heette iig was het voor aanhechten van materiaal ja, daar had ik me ook in vergist toen meen ik...

, maar dat carter is opzich gewoon helemaal strak te krijgen hoor, 1 maal afgewerkt issie gewoon weer strak, daar dus ff wat tijd in steken...
 
Ruben said:
Geef toe Joost, Mol. Zelfs ik met mijn He-Ja (bagger tuned carter) was niet eens zo erg


Maar Bart, het komt er dus op neer dat jij het niet eens slecht vind, het begin wat je op de foto hebt laten zien ?

nee de eerste foto is niet slecht, de laatste is nog niet afgewerkt.
 
Bart Hoedemaker said:


deze is toch ook nog niet klaar 8P ofwel dan... is BTW niet van mij

en 2 ik kick niet op glad, maak het liever ruw..
bijvoorbeeld door het grit te stralen.

Ik wil je best tegemoed komen, maar dat kymco carter van jou is echt een uitgehakte asbak. Dat het niet spiegelglad hoeft geloof ik ook wel, maar jou carter is gewoon 100% het tegenovergestelde van wat het zou moeten zijn. Of is het maar een testcarter?
 
Die gast heeft t echt goed voor elkaar..heel t forum op zn dak.gagag
Bart, elke keer dat je hier reageert, had je een stukje kunnen afwerken.
Doe dat eens en snoer ons de mond, daarna kun je weer lekker bijdehand gaan spelen.
 
Status
Not open for further replies.