This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Carnaval 2009

Hoorde net van mijn moeder dat ze de hekken hebben moeten opengooien. Mensen werden platgedrukt door de drukte.

25.000 man op het vrijthof, bier was om 6uur op. brouwerij moeten langskomen om het bier bij te vullen

Na 5uur kwam je het vrijthof al niet op.
En verschrikkelijk om rijles in de stad te hebben

25.000 man op het vrijthof, bier was om 6uur op. brouwerij moeten langskomen om het bier bij te vullen

Na 5uur kwam je het vrijthof al niet op.
En verschrikkelijk om rijles in de stad te hebben

Niks van gemerkt Ben een paar keer naar buiten gelopen om te eten en pissen en kwam rond die tijd gewoon weer binnen.

Was weer echt super op het vrijthof :W

Nog een grote groep van Hengelo tegen gekomen ? Mss bekenden van hier ?

altijddorst.nl oid hadden ze op hun shirts staan.

Woon in maastricht maar ga vandaag maar niet naar het vrijthof.. ik duik me bed in Trouwens nog nooit carnaval meegemaakt...

Ik dacht ook al xD Uit Mestreech komen en nog nooit Carnaval gevierd hebben 8P

Ben misschien in het Carnavalsweekend ook in Maastricht, vriendin van me vroeg of ik meeging dus..
Normaal altijd hier in Twente, Losser & Oldenzaal en dan maandag Boekelo.

Jullie hollanders gaan echt de week van je leven meemaken haha.:W
Of je vind het helemaal kut dat kan ook Ook van die mensen bij me op school ( studeer in eindhoven ) "ja joh wij vieren ook carnaval, dan doe ik een hoedje op ofzo".

Dat is dus GEEN carnaval 8P

Staan vandaag voor op het "Helmond Plus" gedeelte van het Eindhovens dagblad + filmpje op EDtv

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=i0X5BuytLyg"]YouTube- CV Gekke Werk doet gekkenwerk[/ame]

soow dat zijn flinke constructies die jullie make daar :O
hier in limburg zie je over t alemeen alleen maar vierkante frames met hout eromheen,
en ja uiteraard heel veel bier en ontzettend hard geluid

soow dat zijn flinke constructies die jullie make daar :O
hier in limburg zie je over t alemeen alleen maar vierkante frames met hout eromheen,
en ja uiteraard heel veel bier en ontzettend hard geluid
IDD ditjaat 2 huisje maar ik ga nog niet verklappen wat,
thinuz ook weer aanwezig @ Segietere optocht.?
Masters altijd. op het plein 3 wagens naas elkaar en de muziek allemaal op elkaar aansluiten.

Vorig jaar via via terecht gekomen in Moergestel bij de Willy Wally toer (?) Aardig vermaakt aangezien ik carnavalsmuziek k*t vind en die avond heel de tijd stampen was

doen julllie mee met de optocht in helmond?

Nee, wij doen niet mee in helmond.

wij hebben:
Vrijdagavond Lichtjesoptocht in deurne, is nog niet zeker
Zondags in Liessel
Maandag Vlierden en Zeilberg
Dinsdag: Budel

en dan met halfvasten nog een keer in Maaseik of Kotem ofzo