This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Carnaval 2009

Met zo'n outfit zul je constant wijven hebbendie je kilt omhoog tillen aangezien je er niets onder hoort te dragen. Wel handig als je tegen de bar wilt sassen:+
 
Vond nog wat foto's van 2008, foute Duitsers.

[ir]http://xs435.xs.to/xs435/09043/carnaval2008527.jpg[/ir]
 
Vorig jaar carnaval in Tilburg gevierd, vond het vies tegen vallen. Dit jaar ga ik niet.

Foto vorig jaar;



Auw!
 
don bouw je ook? kom je toevallig uit het oosten?

Achja.. bouw.... Toezichthouder is ook nodig!

Ik kom uit Noord-Holland btw. (West-Friesland)

We maken een kar in de vorm van een Sigaret en de binnenkant zit (over)vol met lege pakjes sigaretten/shag/lege sloffen etc.

Anti-rookbeleid Yooo

Daarna gaan alle lege pakjes in enveloppen naar .... (naam kwijt, dudes van het anti rook beleid iig) Is op een postbus adres dus word nog leuk voor ze. :+

Ik heb tot nu toe alleen geholpen met lege pakjes sigaretten bewaren.

*ahum* 3 plastic tassen vol in no-time *ahum*

:7:7:7
 
Vrienden van m'n pa doen ook mee dit jaar, deden vroeger ook altijd mee.

Onder het motto: 'Paddoverbod, wat een gezwam!' en dan gaan ze dus verkleed als kaboutertjes met een grote paddestoel
 
hahaha dat was gewoon tijdens avondje bieren bij kamaraad thuis

vind carnaval niet echt wat aan, ga liever op vakantie van het geld wat je met carnaval uit geeft.

maar ja ieder z'n ding nartuurlijk
 
Carnaval ieder jaar weer super

We bouwen nou voor 3e jaar, alleen meer zuipwagen als praal. Gewoon dikke schik en sochtends vroeg al naar de klote op de wagen. Apres skihut en wat tiroler muziek met heineken. Dan zie je me 4 dagen vrij weinig
 
als ik ga carnavallen gewoon bij ons in ut dorp,
Of fiets jatten naar breda, made oid.
Alleen grote kans dat ik gewoon moet werken en dus geen vrij krijg
 

Geniaal!

[IR]http://i40.tinypic.com/whmr2p.jpg[/IR]

Dit was ik (links) met Oud&Nieuw, met thema Amsterdam
Wij gingen als sporters van de Olympische Spelen van 1928.