This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Carnaval 2006

Omg, ik kan echt over mijn nek gaan van de drol die ik in de wc heb gegooid!
Echt HEEL extreem!:r
Dacht: dat willen ze vast wel weten
 
poeh net wakker, tot 5 uur vanacht gewerkt en dadelijk weer om 3 tot 5 :X

Dolle mensen overal hier op straat, de klok rond allemaal zat. Prachtig... :*
 
jullie allemaal carneval wij gistere avond alleen in de kroeg..net wakker:O was goed gezellig zal dr nog wel ff foto op zette van me costuum8P
 
In Overijssel kunnen ze het ook :W. Vanaf 10 uur gisterenavond wezen feesten in de binnenstad van Zwolle, tot een uurtje of 6 s'ochtends. Nog steeds niet gaan slapen, dus eerst maar weer doorgaan en dan neervallen .
 
MK_GSM said:
Idd het was Uber :#

Dat Wijf, gigantisch lekker, uber dom ... HOE LAAT IS HET? laat ze der telefoon zien 13:51.. én ja hoe laat is het dan meisje? Ehhhm ja dat weet ik niet, begon ze op haar vingers te tellen.. omfg ik lag dubbel 17 jaar o.i.d. ::W
 
JorneP said:
Dat Wijf, gigantisch lekker, uber dom ... HOE LAAT IS HET? laat ze der telefoon zien 13:51.. én ja hoe laat is het dan meisje? Ehhhm ja dat weet ik niet, begon ze op haar vingers te tellen.. omfg ik lag dubbel 17 jaar o.i.d. ::W
Idd k wou t net eigenlijk posten 17 jaar, uber mooi meisje, blond en ze kan niet tellen Achja voor rekenen hebben ze tegenwoordig rekenmachines dus...8)
 
NJOH!! prachtige eerste carnavals dag
2 exen tegenkomen 8P
Toen met heerlijk lekkere dame staan zoenen(was een jaar ouder maja>_<)
daaran wat kutten met eenstel vriende nhaah, uber gzellig iig;p
Pics komen nog!

nu benk naar bed, water drinken, en hopen datk morgen katervfij wakker word zodatk nog 2 dagen door kan gaaan

ALAAAF!!+ralf+

OH!! en michiel runner nog gemeet:-:
 
godverdomme zeg

vanaf vrijdg middag 3 uur tot savonds 3 uur gezopen
zaterdag vanaf 11 uur sochtends tot weet ik veel hoelaat
en gisteren vanaf 12 uur smiddags tot 10 uur savonds

vanmiddag loon op zand...
( woon je of ben je er kijk maar is naar deze wagen )