Ik was genoodzaakt om de standaard kop te monteren aangezien het thermostaatje niet in de Stage6 kop paste. De scooter loopt weer inmiddels. Hij komt alleen erg slecht op toeren maar ik neem aan dat dit een kwestie van afstellen is. De Malossi multivar met waarschijnlijk lichtere rolletjes heb ik nog niet gemonteerd. Dit gaat waarschijnlijk ook wel helpen in de toeren opbouw.Maakt elkaar waarschijnlijk niet heel veel uit als de vorm hetzelfde is , het lijkt me wel dat de cilinder en de cilinderkop beide door dezelfde constructeur zijn ontworpen met een bepaalde gedachte erachter. Qua materiaalsamenstelling(kan een legering zijn) en vorm van verbrandingskamer zal er wellicht wel verschil zijn. Ik zou lekker het stage6 setje gezamelijk monteren en die standaard kop bij die andere cilinder houden. Kan het daar in ieder geval nooit mee fout gaan.
Oké. Verklaar je nader aub?Carburateur verwarming heeft niets met vorst te maken.
Pro-FST: British Technology Engineered in Britain.Oké. Verklaar je nader aub?