Carburateur krijgt geen benzine

rebbag

Well-Known Member
Ik zit hier met een probleempje, ik heb gisteren de carburateur open gedaan om te zien wlk maat van sproeier ik heb, en heb dan de carburateur terug ineen gestoken zoals het moet.
Maar het probleem is nu dat ik hem niet meer kan starten.

Om te zien of ik alles wel juist heb ingestoken heb ik hem opnieuw uiteengehaald, en wat blijkt, de carburateur krijgt geen benzine.

Wat kan hier de oorzaak zijn?
 
Advertisement - register to remove this

Er is niets mis met het tank of het slangetje.
Ik heb er al eens doorheen geblazen, het kraantje open gedaan en er stroomt benzine uit het slangetje.
Ik zal morgen alles nog eens grondig nachecken.
In ieder geval thx voor de replies.
 
Mensen, ik weet wat er aan de hand is met mijne carburateur.
De dealer zegt dat em verstopt is met stenen en modder.
Het probleem is dat hij ze er niet uit krijgt, dus moet ik een nieuwe carb. bestellen. Hij ging me nog contacteren om te zeggen wat de prijs is. Hebben jullie mss een idee hoeveel zo'n standard carb. kost, het is een keihin pws voor een street magic. Of mss kan ik ineens een dellorto bestellen van 17.5 mm, weet iemand hoeveel dat kost?
 
Steen en modder in je carb? Als je er niet veel verstand van hebt zou ik de carburateur naar een andere dealer brengen en kijken wat hij ervan vindt, want dit is wel een vreemd verhaal. Je kan je carburateur zo goed als helemaal uit elkaar halen en dan hou je weinig over waar zich stenen kunnen ophopen. Als dit waar is is de kans ook uiterst groot dat je cilinder helemaal vernield is. Maar ik zou in ieder geval dit niet helemaal vertrouwen. Rijd je zonder luchtfilter?
 
Steen en modder in je carb? Als je er niet veel verstand van hebt zou ik de carburateur naar een andere dealer brengen en kijken wat hij ervan vindt, want dit is wel een vreemd verhaal. Je kan je carburateur zo goed als helemaal uit elkaar halen en dan hou je weinig over waar zich stenen kunnen ophopen. Als dit waar is is de kans ook uiterst groot dat je cilinder helemaal vernield is. Maar ik zou in ieder geval dit niet helemaal vertrouwen. Rijd je zonder luchtfilter?
 
Back
Top