Carburateur krijgt geen benzine

rebbag

Well-Known Member
Ik zit hier met een probleempje, ik heb gisteren de carburateur open gedaan om te zien wlk maat van sproeier ik heb, en heb dan de carburateur terug ineen gestoken zoals het moet.
Maar het probleem is nu dat ik hem niet meer kan starten.

Om te zien of ik alles wel juist heb ingestoken heb ik hem opnieuw uiteengehaald, en wat blijkt, de carburateur krijgt geen benzine.

Wat kan hier de oorzaak zijn?
 
Advertisement - register to remove this

Is niet verstopt

Ik heb de vlotterbak opengeschroefd en het kraantje van de benzine opengedaan, maar er komt geen benzine in de vlotterkamer.
En de benzineslang is niet verstopt, want ik heb de slang van de carburateur getrokken en dan het kraantje opengedaan en er stroomt benzine.
Dit is frustrerend :(
 
mijn carb krijgt dus ook geen benzine. bij mij komt er zelfs geen benzine door het doorzichtige slangetje(vanaf het resevoir, naar me carb), maar wat doe ik nou verkeerd? kan het zijn dat de filter in die resevoir het niet trekt omdat ik nu met mengsmering rij? want met euro 95 ging er wel gewoon benzine naar me carb. of is dat ding onder het resevoir stuk, ik heb het gisteren ff uitgehaald, omdat er nog wat euro 95 in het resevoir zat.het gaat trouwens over een runner
 
Ben mijn carburateur naar de dealer gaan brengen, en hij heeft hem schoon gemaakt. Ik heb hem dan trg op mijn street gemonteerd, maar hij start nog steeds niet!
Er is genoeg naft en de benzineslang is niet kapot! :( :(
 
Originally posted by 47:TheDoctor
mijn carb krijgt dus ook geen benzine. bij mij komt er zelfs geen benzine door het doorzichtige slangetje(vanaf het resevoir, naar me carb), maar wat doe ik nou verkeerd? kan het zijn dat de filter in die resevoir het niet trekt omdat ik nu met mengsmering rij? want met euro 95 ging er wel gewoon benzine naar me carb. of is dat ding onder het resevoir stuk, ik heb het gisteren ff uitgehaald, omdat er nog wat euro 95 in het resevoir zat.het gaat trouwens over een runner

47:TheDoctor ;
LOL!
 
he toevallig ik had het gister ook , check gewoon elk buisje naar je carb. blaas ereens doorheen . je filter er effe afhalen en even optikken en dan kijken of er rotzooi uitkomt , zou moeten werken.
 
Back
Top