This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Carbage Run 2010

Maar het is dus de bedoeling dat de auto daar achter blijft?

Nee dat is het niet. Het is juist de bedoeling dat je hem weer meeneemt naar NL. Wanneer de organisatie een achtergebleven auto vindt zullen ze hem naar nederland slepen en draai jij op voor de kosten.

Realistisch gezien zal dat nooit gebeuren, maar het staat iig zo in de regelementen.

Had vandaag een mailtje gehad van de organisatie:

Oftewel. We hebben snel een teamnaam verzonnen en gaan ons morgen inschrijven

En ook al ingeschreven?
Ik kan ook echt niet wachten tot onze auto af is en we aan de rit gaan beginnen. :#

Jonge, dit wordt echt de gruwelijkste roadtrip ooit

@ Redmer, gaat Sander Jongsma bij jullie dit jaar ook weer mee? is klasgenoot van mij

Nee or, nog niet te laat. Ik zou wel opschieten als ik jou was. Ik denk dat het met maart/april ongeveer vol zal zitten.

Wij zijn al goed bezig. We hebben ons gebonden aan stichting Doe een wens, krijgen een artikel in het lokale weekblad, een artikel op whitelinefirm.nl en gaan dinsdag onze auto halen :W

gaaf Ik heb er echt al zin in, vanaf komende week echt al dingen zoeken op marktplaats en stickers laten bouwen. Wordt echt mooi!

Hoe zijn de kosten bij anderen uitgevallen vorig jaar? Ik zie op de vorige pagina een globale schatting van 450e staan. Is dat wat de rest gemiddeld ook ongeveer heeft uitgegeven? Dus van aanschaf auto tot aan thuiskomst.