Carbage Run 2010

Maar het is dus de bedoeling dat de auto daar achter blijft?

Nee dat is het niet. Het is juist de bedoeling dat je hem weer meeneemt naar NL. Wanneer de organisatie een achtergebleven auto vindt zullen ze hem naar nederland slepen en draai jij op voor de kosten.

Realistisch gezien zal dat nooit gebeuren, maar het staat iig zo in de regelementen.

Had vandaag een mailtje gehad van de organisatie:

Beste Carbage Runners,

De voorbereidingen voor the Carbage Run 2010 zijn alweer een tijdje in volle gang. De startplaats wordt opnieuw Hardenberg, maar dit keer een ruimere locatie. De start wordt nog mooier aangekleed dan vorig jaar en het zal een evenement opzich gaan worden. Ook in de finishplaatsen zorgen we voor ruimere plekken waar ook de auto's kunnen staan. In maart gaan we de rally uitzetten, alle opdrachten maken en alle finishplaatsen selecteren. We hebben extra mensen aangetrokken binnen de organisatie die tijdens het evenement zullen assisteren.

Eind vorig jaar zijn we gestart met de promotie van the Carbage Run: internetcampagne, flyers en posters verspreid door het land en we hebben geld ingezameld op de Grote Markt in Groningen bij het Glazen Huis van 3FM voor het goede doel. Ook hebben we voor het malariafonds een startplaats beschikbaar gesteld in de 3FM serious request veiling.

Sinds begin deze maand loopt het echt storm met de inschrijvingen. De teller staat nu op 125 teams. Dit is heel erg veel meer dan wij ooit hadden gedacht.

We zullen naar verwachting op korte termijn de inschrijving gaan sluiten. Daarbij geven we jullie de kans om nog tot 1 maart a.s. in te kunnen schrijven. Hierna vervalt de voorrang.
Wij danken jullie bij voorbaat en zien jullie inschrijving graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Stichting Carbage Run

Oftewel. We hebben snel een teamnaam verzonnen en gaan ons morgen inschrijven :)

Jonge, dit wordt echt de gruwelijkste roadtrip ooit :P

@ Redmer, gaat Sander Jongsma bij jullie dit jaar ook weer mee? is klasgenoot van mij ;)

Nee or, nog niet te laat. Ik zou wel opschieten als ik jou was. Ik denk dat het met maart/april ongeveer vol zal zitten.

Wij zijn al goed bezig. We hebben ons gebonden aan stichting Doe een wens, krijgen een artikel in het lokale weekblad, een artikel op whitelinefirm.nl en gaan dinsdag onze auto halen :W

gaaf :D Ik heb er echt al zin in, vanaf komende week echt al dingen zoeken op marktplaats en stickers laten bouwen. Wordt echt mooi!

Hoe zijn de kosten bij anderen uitgevallen vorig jaar? Ik zie op de vorige pagina een globale schatting van 450e staan. Is dat wat de rest gemiddeld ook ongeveer heeft uitgegeven? Dus van aanschaf auto tot aan thuiskomst.

Back