This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Carbage Run 2010

Lieuwe, is dat vanillevla-die-een-weekje-over-de-datum-is duitse taxikleur? Of gewoon wit. Wel tof zo

krijg de kever niet optijd door de apk verdomme. vanavond even kijken bij een mercedes MET apk.

Zo das wel goed zuur...maar als je je auto nu nog moet laten keuren ben je pas echt laat begonnen zegmaar :#

Kan je niet gewoon ergens een 5-voor-5je halen @ turkse APK toco ofzo voor 5 tientjes cash?

Zo das wel goed zuur...maar als je je auto nu nog moet laten keuren ben je pas echt laat begonnen zegmaar :#

Kan je niet gewoon ergens een 5-voor-5je halen @ turkse APK toco ofzo voor 5 tientjes cash?

mwa ik was wel optijd begonnen, maar heb het te druk gewoon. en ik kan ook geen nee zeggen als iemand vraagt of ik even wil helpen. maar nu mankeren er wat dingentjes aan waar ik niet mee wil rijden (iets met de remmen) en nog wat klein spul. maar ik denk dat ik het gewoon niet af ga krijgen, dus ga zo bij een andere auto kijken en dan volgende keer maar met de kever

Vandaag MC27 bakkie besteld, en een fucking antenne van 1,5 meter Bereik is afhankelijk van omgeving, in het open veld iig 20KM

Ook even zon tube subwoofer geregeld met wat oldskool opbouw luidsprekers :#

Gisteren het hok al beetje gecheckt , roetpluimen ftw :W, radio erin gehangen zowaar muziek!.

Heb er zin in :#

Ok, buiten alle normale vakantiespullen om vraagt zo'n reis uiteraard om wat extra dingen. Ben bezig met een lijstje daarvoor, denk dat er genoeg mensen met een handige aanvulling zijn en dit uiteindelijk in ieder zijn voordeel kan werken

Ik pas het lijstje wel ff aan in de beginpost na elke reactie zodat we wel overzichtelijk door kunnen blijven lullen over andere vorderingen.

- Startkabels
- Sleepkabel
- Krik
- Grote kan water (20L ofzo, als we met pech staan in de hitte, of om te dienen als KVS)
- Olie
- Trechter
- Ducktape
- Tie-Raps
- Vloeibare pakking
- Gereedschapskoffer
- Bandenpomp
- Acculader
- Muziek
- Gasstel
- vouwstoeltjes
- Kaarsen