This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Carbage Run 2010

ja ik wil er zoiezo een paar duizend km op rijden dan weet je gewoon hoe of wat zodat je niet voor rare dingen komt te staan, maarja wat kan er stuk aan kever

Hmm ligt er wel aan wat er aan de hand is met die motor.

En is wel een leuk blok, maar die sloep weegt ook aardig wat..

Hmm ligt er wel aan wat er aan de hand is met die motor.

En is wel een leuk blok, maar die sloep weegt ook aardig wat..

ja het is inderdaad even kijken wat het blok heeft. maar ik rij dagenlijks een corrado vr6 en ik heb "toevallig" nog een motorblok in de hoek liggen

Robbin, gewoon met die Kever gaan! Dat ding gaat heus niet stuk! :W

Weet je nog dat je hem kwam halen hier? Gewoon in 1 keer starten na 2 jaar stilstaan! :W

Robbin, gewoon met die Kever gaan! Dat ding gaat heus niet stuk! :W

Weet je nog dat je hem kwam halen hier? Gewoon in 1 keer starten na 2 jaar stilstaan! :W

gheheh dat had je niet verwacht he nee maar ik ben zeker niet bang dat het verrot ga, en anders maar wel dan zie ik dan wel weer alleen de automaatbak en airco en die stoelen zijn zo verleidelijk. en ook het vr blokje natuurlijk in die galaxy

ja en dat vind ik toch iets te gek voor een auto die niet netjes loopt en niet duidelijk is wat er aan mankeer. ik had al een mailtje verstuurd maar hij moet dat geld opbrengen anders ging hij de auto inruilen. ik denk dat hij dat dan maar moet doen

Volvo 740 2.3 GL Estate
Kilometerstand: 344.678 km
Carrosserie: Stationwagon (5 deurs)
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: jun 1990
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Grijs metallic
Motorinhoud: 2.316 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 85 kW (116 PK)
Gewicht: 1.339 kg
APK: gekeurd tot 24-02-2011

Opties en accessoires:
5-versnellingen
Achterbank neerklapbaar
Achterruitverwarming
Achterruitwisser
Airconditioning (werkt gewoon . (wel effe bijvullen denks)
APK
Armsteun voor
Audiovoorbereiding
Bank 3e zitrij
Centrale vergrendeling
Cruise control (ook deze werkt 8P)
Dakdragers
Dakrailing
Elektrische buitenspiegels (werken ook gewoon :X)
Elektrische ramen voor (en deze ook +pippi+
Getint glas
Handgeschakeld
Hoofdsteunen achter
In hoogte verstelbaar stuur
Kanteldak elektrisch (werkt ook +ralf+)
Lichtmetalen velgen
Radio voorbereiding
Scheidingswand
Stoelverwarming voor
Stuurbekrachtiging
Toerenteller
Trekhaak

Er zit ergens een electrisch foutje in het systeem... heel soms knippert een remlicht RA en de benzinemeter is soms de weg kwijt...
Nu eerst effe 3 maanden stallen en dan een maandje voor de run zelf (we zijn er sowieso @ de meetingdag!!) effe op naam knallen, een beetje sleutelen, schoonmaken, thematiseren en dan lekker knallen

Last edited by a moderator:
Waarschijnlijk zijn we wel al met 160+ geflitst op de A9, maar dat zien we binnenkort dan wel weer... Ding hangt wel onwijs in de bochten (hij douwt lekker door), maar hij rijd tot nu toe heerlijk.....

Nu eens bedenken hoe of wat het thema wordt

Waarschijnlijk zijn we wel al met 160+ geflitst op de A9, maar dat zien we binnenkort dan wel weer... Ding hangt wel onwijs in de bochten (hij douwt lekker door), maar hij rijd tot nu toe heerlijk.....

Nu eens bedenken hoe of wat het thema wordt

Serieus? Lekker slim dan

Was natuurlijk Matthieu heh....+ralf+.

Hoe staat het met jullie auto Japsah & Jurien?

Ja, drama dus hier he... gvd.

Vertel het nog wel een keer.

Die airco zou ik trouwens lekker laten voor wat het is. Als ie werkt, niks aan doen. Bijvullen kost namelijk meer dan je ws denkt.

Vandaag is er 1 van ons team voor een wagen wezen kijken. Helaas bleek de banden kaal, remleidingen rot en lekte die olie. Van binnen bleek die ook aardig verragt. Volgende week maar voor een andere kijken .