Timo-Aerox
Well-Known Member
yooo
Ik heb nog zowat alles std (ook uitlaat terug std.) op men aerox behalve:
DR70cc
DR vario
TP krukas
Malossi kevlar v-snaar
als ik nu mijn std. carb zou vervangen door een TP 24mm
jah ok ik weet dit is overdreven voor mijn setup, maar wat ffect zou dit eigenlijk geven? Hoeveel meer zou ik verbruiken, en wat doet dit aan prestaties (optrekken en top), en wat doet dit aan het aantal toeren dat ik doe?
en dan verder wat gebeurd er met het aantal toeren dat ik doe als ik een andere koppeling steek zoals bv een TP 107mm?
en hoeveel invloed zou dit kunnen hebben op mijn prestaties?
of is std. koppeling goed genoeg? want ik denk niet dat het veel zou uitmaken moest ik nu nog verder experimenteren met andere druk en trek veren, aangezien ik denk ik toch wel aan top zit voor mijn setup of niet?
mijn top ligt nu (terug met std. uitlaat) op 95 en mjah optrekken gaat eigenlijk voor std uitlaat naar mijn mening wel heel goed.
Wat zou hier oorzaak van zijn?:
zie derde post.
thx voor reacties he
greetz
Ik heb nog zowat alles std (ook uitlaat terug std.) op men aerox behalve:
DR70cc
DR vario
TP krukas
Malossi kevlar v-snaar
als ik nu mijn std. carb zou vervangen door een TP 24mm
jah ok ik weet dit is overdreven voor mijn setup, maar wat ffect zou dit eigenlijk geven? Hoeveel meer zou ik verbruiken, en wat doet dit aan prestaties (optrekken en top), en wat doet dit aan het aantal toeren dat ik doe?
en dan verder wat gebeurd er met het aantal toeren dat ik doe als ik een andere koppeling steek zoals bv een TP 107mm?
en hoeveel invloed zou dit kunnen hebben op mijn prestaties?
of is std. koppeling goed genoeg? want ik denk niet dat het veel zou uitmaken moest ik nu nog verder experimenteren met andere druk en trek veren, aangezien ik denk ik toch wel aan top zit voor mijn setup of niet?
mijn top ligt nu (terug met std. uitlaat) op 95 en mjah optrekken gaat eigenlijk voor std uitlaat naar mijn mening wel heel goed.
Wat zou hier oorzaak van zijn?:
zie derde post.
thx voor reacties he
greetz
Last edited: