Carb vervangen, paar vraagjes..

Henk_de_mol

Old skool member
Nou ik heb dus 19mm gemonteerd met std. kabel geleider en dit ging dus gewoon als je het schroefje terugdraaide zodat de kabel iets langer werd.. Ik heb de carb. verwarming doorgelust, dus het ene slangetje dat van je grote koelvloeistof slang naar je carb. gaat meteen op de cilinder kop gezet, maar is dit wel de goeie manier?? Lijkt me wel, maar goed ik vraag het even.. Er is ook wat koelvloeistof ontsnapt moet ik nu nu nog ff ontluchten of zo??

Mja verder geen vraagjes eigenlijk...

Alvast bedankt voor de moeite!

Erik
 
Advertisement - register to remove this

Mja ok, kweet niet of je wel eens carb. verwarming hebt gezien op pia.. Dat is dus gewoon een slangetje met koelvloeistof die door je carb heen gaat en weer met een ander slangetje het koelvloeistof weer naar de cilinderkop breng. Ik heb dus dat slangetje dat van de grote slang naar de varb loopt rechtstreeks op de kop gezet (zodat de carb. er dus niet meer tussenzit).. Maar aangezien dit de eerste keer is dat ik een carb met verwarming verving wilde ik ff weten of het zo goed zat..
En het ontluchten lijkt me ook niet echt nodig aangezien de kans klein is dat er luchtbellen in zijn gekomen..
 
Back
Top